معاون فرهنگی و امور رسانه اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از ثبت‌نام ۷۰۰ ناشر تاكنون برای حضور در نمایشگاه كتاب این استان خبر داد.
کد خبر: ۶۸۰۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰ 17 November 2018

مهدی امیدبخش، معاون فرهنگی و امور رسانه اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: نمایشگاه كتاب فارس در سال جاری از تاریخ ۳ تا ۸ آذرماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شیراز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینكه ساعت برگزاری این نمایشگاه نسبت به سال‌های قبل كاهش نخواهد داشت، گفت:‌ این نمایشگاه به‌صورت یكسره از صبح تا غروب میزبان علاقه‌مندان به كتاب است.

امیدبخش از ثبت‌نام ۷۰۰ ناشر تاكنون برای شركت در این نمایشگاه خبر داد و گفت: سایت ثبت‌نام برای ناشران همچنان باز است و احتمال می‌رود كه طی روزهای آتی این تعداد افزایش یابد.

معاون فرهنگی و امور رسانه ارشاد فارس همچنین به نحوه توزیع بن در این نمایشگاه اشاره كرد و گفت:‌ بن كتاب علاوه بر محل برپایی نمایشگاه در برخی از كتابفروشی‌های استان به روش می‌رسد.

وی در ادامه با بیان اینكه یكسری برنامه‌های فرهنگی ترویجی نیز مانند هر سال در حاشیه نمایشگاه كتاب امسال برگزار خواهد شد، ‌گفت:‌ برنامه‌های امسال هم در نوبت صبح و هم عصر برگزار می‌شوند ضمن اینكه برای رونمایی از كتاب‌ها سالن برنامه های ویژه تدارك دیده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار