فجر سپاسی راه برون رفت از بحران را، کسب امتیاز بازی با بادران می‌داند.
کد خبر: ۶۸۰۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴ 17 November 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:در هفته ۱۳ مسابقات دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، فجر شهید سپاسی شیراز از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه روز یکشنبه ۲۷ آبان ماه میهمان بادران تهران است.

تا پایان هفته ۱۲ فجری‌ها با تنها یک برد، شش مساوی، ۳ شکست و ۹ امتیاز، در جای ۱۳ قرار گرفته و بادران تهران با ۱۵ امتیاز رده هشتم را در اختیار دارد.

اسماعیلی سرمربی فجر شهید سپاسی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ با ابراز امیدواری نسبت به این مسابقه گفت: در طول دو هفته‌ای که مسئولیت فنی فجر را قبول کردم، فقط سعی کرده ایم تمام تلاش خود را بکار ببندیم تا نقاط ضعف را برطرف کنیم و شرایط بهتری برای تیم بوجود آوریم.

اسماعیلی افزود: امتیاز گرفتن در زمین بادران شاید کار دشواری باشد، اما بازیکنان و کادرفنی تلاش می‌کنند تا از دیدار، امتیاز بدست آورند.

نماینده فارس از هفته چهارم و بازی با شاهین شهرداری بوشهر، از کسب پیروزی بازمانده و نتایج بر وفق مراد این تیم پیش نمی‌رود.

در هفته دوازدهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور فجر سپاسی مقابل میهمانش شهرداری تبریز با تساوی بدون گل متوقف شد و بادران تهران تیم نگون بخت ملوان را ۲-یک شکست داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار