رئیس جامعه هتلداران استان فارس از تخفیف ۲۰ تا ۴۰ درصدی هتل‌های شیراز در ایام برپایی نمایشگاه گردشگری پارس خبر داد.
کد خبر: ۶۸۱۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۸ 18 November 2018


تابناک فارس به نقل از تسنیم:حسن سیادتان با اشاره به برگزاری نمایشگاه گردشگری پارس از تاریخ 21 تا 24 آذرماه اظهار داشت: حضور اعضای جامعه هتلداران ایران در این نمایشگاه و ارائه تخفیفات 20 تا 40 درصدی هتل‌های شیراز از جمله اقدامات جامعه هتلداران در ایام برپایی نمایشگاه است.

وی با اشاره به وقفه‌ای که در سال‌های گذشته برای برپایی نمایشگاه پیش آمده بود، گفت: در یکی دو سال گذشته با برنامه‌ریزی این نمایشگاه دوباره برگزار شده و بستری برای رونق گردشگری و هتلداری است.

رئیس جامعه هتلداران استان فارس با بیان اینکه نمایشگاه سال گذشته دستاورد خوبی برای گردشگری استان داشته است، افزود: باید هر سال با برنامه‌های تخصصی زمینه برای حضور بخش خصوصی و رونق گردشگری را به وجود آورد.

سیادتان با اشاره به رویکرد اصلی نمایشگاه امسال بیان کرد: توجه به گردشگری سلامت به عنوان یکی از رویکردهای نوین در عرصه گردشگری می‌تواند رونق بیشتری به گردشگری استان فارس دهد به ویژه اینکه شیراز در این زمینه جایگاه ویژه‌ای دارد.

وی ارائه پکیج‌هایی ویژه سفر گردشگران سلامت را یکی از راهکارها برای استفاده بیشتر از هتل‌ها در این نوع گردشگری دانست و عنوان کرد: جامعه هتلداران این آمادگی را دارد که با همکاری بیمارستان‌های واجد شرایط این امکان را برای گردشگران خارجی سلامت ایجاد کند.

رئیس جامعه هتلداران ایران با بیان اینکه در حال حاضر استفاده از هتل‌ها در گردشگری سلامت کم است، تصریح کرد: همکاری بیشتری بین متولیان امر و جامعه هتلداران می‌تواند سهم هتل‌های فارس از گردشگری سلامت را افزایش دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار