ایجاد اشتغال پایدار در زمینه پرورش جلبک جهت مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان
کد خبر: ۶۸۱۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ 19 November 2018

تابناک فارس به نقل از میلاد لارستان: در راستای آموزش مهارت های مختلف جهت ایجاد اشتغال پایدار خصوصاً رشته های دانش بنیان، یک دوره آموزش و پرورش جلبک با همکاری مرکز رشد واحدهای فناوری لارستان جهت مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان برگزار شد.

هوشنگ دلاور، رییس کمیته امداد لارستان در همین زمینه گفت: با توجه به، بروزبودن این رشته و لزوم آموزش مددجویان در زمینه های مختلف شغلی خصوصاً رشته های دانش بنیان، این دوره بسیار موثر و مفید بوده و موجب اشتغال پایدار و ایجاد درآمد مناسب در ماهیانه ۱۵ تا ۲۰ میلیون ریال با سرمایه ای حدود ۲۰۰ میلیون ریال در برخواهد داشت.

این مسئول افزود: در زمینه بازاریابی نیز با هماهنگی مرکز رشد واحدهای فناوری لارستان شرکتی که متولی آموزش در این رشته بوده است، به صورت تضمینی و با قراردادهای چندساله محصولات تولیدی را که همان جلبک خشک شده است، خریداری می کند.

وی تصریح کرد: در سال جاری این دوره دومین دوره آموزشی طرح های دانش ینیان بوده و قبلاً نیز یک دوره آموزشی پرورش زالو جهت مددجویان تحت حمایت برگزار شده است.

مدیر کمیته امداد لارستان ادامه داد: درسال جاری تعداد ۱۱۰ نفر با مبلغ ۲۴ میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی که از این تعداد ۷۷ نفر به میزان ۱۴ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال موفق به اخذ وام و ایجاد اشتغال شده اند.

وی اضافه کرد: ۲۹ نفر نیز با اعتباری معادل ۲ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال از محل اعتبارات امدادی موفق به دریافت وام شده اند.

برچسب ها: جلبک ، در آمد ، لارستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار