تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: علت گرانی گوشت قرمز در بازار این استان بررسی و نتیجه آن برای رسیدگی به ستاد تنظیم بازار اعلام شود تا با عوامل گران‌فروشی این کالا برخورد قانونی شود.
کد خبر: ۶۸۱۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹ 19 November 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- و به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، الله‌کرم نصیری در کارگروه تنظیم بازار استان، گفت: اعضای این کارگروه تا هفته آینده قیمت گوشت قرمز از زمان کشتار تا عرضه در بازار را ارزیابی و ارائه کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: برخورد با گران‌فروشی و مجازات متخلفان در بازار چهارمحال و بختیاری در دستورکار اعضای کارگروه تنظیم بازار استان قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: همچنین نظارت‌ها در چرخه عرضه گوشت قرمز با نرخ دولتی از زمان اختصاص به عاملان فروش تا هنگام رسیدن به مصرف‌کنندگان تشدید شود.
نصیری یادآور شد: در صورت وجود تخلف در خصوص دریافت گوشت با قیمت دولتی و فروش آن به قیمت آزاد ، عوامل شناسایی می‌شوند و با آنان برخورد جدی خواهد شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تحریم‌های ظالمانه اعمال شده علیه جمهوری اسلامی ایران از سوی آمریکا، هیچ تاثیری بر بازار نداشته است و مواد اولیه مورد نیاز مردم به اندازه کافی و به موقع تأمین شده است.
وی تاکید کرد: کارخانه‌های تولید خوراک دام آبزیان چهارمحال و بختیاری پس از تأمین نیازهای استان می‌توانند مازاد تولیدات خود را به خارج از کشور صادر کنند.
در ادامه ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری، سید نعیم امامی نیز گفت: تأمین کالا در این استان با مشکل مواجه نیست و در شرایط کنونی بازار استان آرام و تمامی اقلام اساسی مردم در انبارها موجود است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: به‌منظور کنترل قیمت کالاها و جلوگیری از گران‌فروشی در بازار استان بازرسی‌های مستمر از واحدهای صنفی صورت می‌گیرد.
وی گفت: تأمین میوه در بازار در دستورکار اصلی مسؤولان چهارمحال و بختیاری نیست اما تأمین مواد پروتئینی از مهم‌ترین اولویت‌های این استان است.
امامی تاکید کرد: به تازگی 9 هزار و 116 حلقه انواع لاستیک خودرو به چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت که هنگام اختصاص لاستیک‌های دولتی به متقاضیان واجد شرایط باید لاستیک‌های کهنه باز و تعویض شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری یادآور شد: هیچ گونه افزایش قیمت لاستیک به خصوص در خودوهای سواری وجود نخواهد داشت  و مردم می‌توانند گران‌فروشی، کم‌فروشی و یا سایر تخلفات مرتبط با کارگروه تنظیم بازار استان را به تلفن 124 اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار