فرمانده سپاه لامرد از برگزاری 300 ویژه برنامه هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۸۱۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴ 19 November 2018

تابناک فارس به نقل ازفارس:سرهنگ حسن عبدالله‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته بسیج فرصت مناسبی است تا بسیجیان با حضور گسترده نمایش اقتدار و انسجام خود را به نمایش بگذارند و بار دیگر ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی و لبیک به فرامین رهبری انسجام و قدرت ملی را به نمایش بگذارند.

وی افزود: امروز تحلیل و دیدگاه صاحب‌نظران در اندیشکده‌های غربی این است که بسیج در جمهوری اسلامی ایران در طرح‌ریزی نیروهای مردمی برای مقابله با تهدیدات خارجی بسیار خوب عمل کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد گفت: بسیج در هشت سال دفاع مقدس نیز با تقدیم صدها هزار نفر شهید گلگون‌کفن نهال انقلاب اسلامی را با خون خود آبیاری کرده است.

عبدالله‌زاده ادامه داد: پس از هشت سال دفاع مقدس نیز بسیج بازوی خوبی برای اداره و پیشرفت کشور بوده و با مبارزه با تهدیدات و توطئه‌های شوم کشور را در مقابل حوادث گوناگون حفظ و در عرصه‌های دفاعی، امنیتی و تقویت روحیه دینی و انقلابی در میان جوانان فعالیت داشته است.

وی خاطرنشان کرد: حرکت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و مقابله بانفوذ دشمنان بسیج را به‌عنوان یک نیروی پویا و کارآمد مطرح کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد بابیان اینکه شعار محوری امسال هفته بسیج با عنوان «بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت» تصریح کرد: 300 ویژه‌برنامه مختلف در طول هفته بسیج در سطح شهرستان لامرد توسط واحدها و اقشار مختلف برگزار می‌شود.

عبدالله‌زاده خاطرنشان کرد: تجمع حماسی بسیجیان با سخنرانی یکی از سرداران هشت سال دفاع مقدس و باهدف نمایش اقتدار و انسجام بسیج در روز 5 آذرماه برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد گفت: راه‌اندازی پایگاه علمی بسیج، راه‌اندازی پایگاه بسیج ورزشکاران، افتتاح پایگاه بسیج اصناف، افتتاح پایگاه مقاومت بسیج برادران و خواهران ترمان، برگزاری همایش وحدت با حضور ائمه جمعه تشیع و اهل سنت در اشکنان، میقات حلقه‌های صالحین در مصلاهای نماز جمعه شهرستان و برگزاری همایش سبک زندگی اسلامی باهدف کاهش آسیب‌های اجتماعی از برنامه‌های هفته بسیج است.

وی همچنین برپایی کارگاه‌های آموزشی مادرانه و دخترانه، دیدار با خانواده معظم شهدا، تجمع کارمندان بسیجی و پیاده‌روی به سمت شهدای گمنام، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و جام ورزشی والیبال جنوب استان، برگزاری نشست‌های روشنگری با موضوعات سواد رسانه و استکبارستیزی، برگزاری 6 یادواره شهدا با عنوان آبروی محله، اکران فیلم‌های ارزشی، مسابقه کتاب‌خوانی، اعزام تیم‌های پزشکی به روستاهای محروم، افتتاح مهمانسرا و سالن تخصصی ورزش‌های رزمی، رزمایش خدمات‌رسانی 12 گروه جهادی در سطح شهرستان و احداث زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال روستای کمالی از مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج در لامرد عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار