مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز عنوان کرد:
مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز با اشاره به ساماندهی پسماندهای ساختمانی گفت: بر تمام خودروهای سنگینی که حمل نخاله های ساختمانی را انجام می دهند، GPS نصب شده است و فعالیتهای آنها رصد می شود. تقریبا میزان تخلفات به صفر رسیده است.
کد خبر: ۶۸۲۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰ 20 November 2018

علی منصوری در پنجاه و ششمین جلسه شورای شهر اهواز امروز (۲۸ آبان ماه) برگزار شد، با اشاره به پروژه های عمرانی سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز، اظهار کرد: احداث پارکینگ ورزشگاه ۳۰ هزار نفری فولاد یکی از تعهدات سازمان خدمات موتوری است که تاکنون ۸۰ درصد این پروژه انجام شده است. این پارکینگ به مساحت ۲۱ هکتار و با شش پل در حال اجرا است.

وی ادامه داد: بخشی از اجرای این پروژه جزو وظایف اداره مسکن و شهرسازی بود اما به دلیل ضعفی که در اجرا داشتند، به سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز واگذار شد.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز تصریح کرد: احداث باند دوم کوی ۳۰۰ دستگاه به متراژ سه کیلومتر یکی دیگر از پروژه های این سازمان است که زیرسازی آن انجام شده است. در بخشی معارض وجود دارد که باید مشکلات معارضین با شرکت صنایع فولاد رفع شود.

منصوری ادامه داد: همچنین احداث جاده ساحلی حد فاصل فاز ۴ کوی ملت تا زرگان به متراژ پنج کیلومتر از دیگر پروژه های محول شده به سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز است که در حال حاضر دو کیلومتر از این جاده زیرسازی شده است اما برای احداث دو کیلومتر دیگر با سازمان آب و برق مشکلاتی وجود دارد.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز با اشاره به فعالیتهای خدماتی این سازمان، تصریح کرد: ساماندهی پسماندهای ساختمانی بخشی از وظایف این سازمان است. بر تمام خودروهای سنگینی که حمل نخاله های ساختمانی را انجام می دهند، GPS نصب شده است و فعالیتهای آنها رصد می شود. تقریبا میزان تخلفات به صفر رسیده است. بیشتر تخلفاتی که در بحث رهاسازی نخاله های ساختمانی رخ می دهند، زیر نظر سازمان خدمات موتوری نیستند.

منصوری گفت: در حال حاضر از نخاله های ساختمانی در مناطق هشتگانه اهواز برای احداث جاده استفاده می کنیم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار