معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین خبر داد:
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: کمک‌ های مردم قزوین به مراکز نیکوکاری در نیمه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۶۶ درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۶۸۲۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴ 20 November 2018

رشد ۳۶۶ درصدی کمک‌ های مردم قزوین به مراکز نیکوکاریبه گزارش تابناک قزوین،«فرزاد فرهادی» بیان کرد: کمیته امداد با هدف واگذاری امور خیریه به عموم مردم، تسریع در رسیدگی به امور نیازمندان، بهره گیری از ظرفیت‌ های موجود در محله‌ ها، تنوع بخشی به فعالیت‌ ها و خدمات قابل ارائه به فقرا و نیازمندان، اقدام به ایجاد و راه اندازی مراکز نیکوکاری کرده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: 14 مرکز نیکوکاری در استان قزوین فعالیت دارد که مردم استان در شش ماهه نخست امسال بیش از 5 میلیارد و 670 میلیون تومان به مراکز نیکوکاری کمک کردند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 366 درصد رشد داشته است.

وی افزود: در حال حاضر 9 هزار و 750 نفر خیر و نیکوکار و یک هزار و 854 نیازمند در شبکه ملی نیکوکاری ثبت شده و این مراکز در زمینه های کمک معیشت، درمان، فرهنگی، مسکن، اشتغال و جهیزیه فعالیت می کنند.

فرهادی خاطر نشان کرد: این مراکز با مسئولیت پذیری و مشارکت هیئت عامل با شناسایی نیازمندان و بهره گیری از ظرفیت خیران، نیکوکاران،هیئت امنای مساجد و معتمدین محلی به منظور رفع فقر و محرومیت تلاش می کنند.

وی یادآور شد: کمیته امداد استان قزوین ایجاد 13 مرکز نیکوکاری جدید در سال جاری را در برنامه کاری خود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار