رضا انصاری نماینده مردم داراب و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از تصمیم جدید وزیر صنعت برای کاهش 5 درصدی حاشیه سود بازار خودرو خبر داد و اظهار داشت:‌ بر اساس این تصمیم رصد می‌کنند که قیمت روز خودروهای تولید داخلی به چه میزانی است؛ به عنوان مثال یک خودرو 40 میلیون تومانی را 38 میلیون تومان به فروش می‌رسانند.
کد خبر: ۶۸۲۳۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰ 21 November 2018

وی افزود: این تصمیم وزارت صنعت است که البته نظر خودرو سازان است و ما در مجلس در مقابل این حرکت که مصداق بارز تضییع حقوق مردم است ایستادگی می‌کنیم.

 

انصاری با بیان اینکه لابی پرقدرت خودروسازان باعث می‌شود که این نظرات را خودروسازان تحمیل کنند، گفت: شب گذشته چنین توافقی صورت گرفته است که چنین کاری ظلم به مردم است.

وی بر همین اساس اضافه کرد: ما که همیشه نباید تابع نظرات خودروسازان باشیم بلکه وزارت صنعت باید به دنبال کاهش هزینه‌های تولید باشد. افزایش قیمت خودرو هم تا حدی قابل قبول است. 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
صنار بده آش به همین خیال باش.
دم مجلس را هم میبینند و غائله را میخوابانند.
بهرام
|
Netherlands
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
نمایندگان مجلس هارت و پورت میکنند بعد وعده استخدام بچه اش و یا فامیل را میگیرد و یا وعده یکدستگاه خودرو نهایت از رای خودشان برمیگردند تا حالا ما ندیدیم نمایندگان کاری برای مردم انجام دهند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
تا دیروز می گفتند افزایش قیمت کار دلالهای پدر سوختس. حالا چی شد همین قیمتی که این دلالها تعیین می کنند شده مبنای قیمت گذاری کارخانه!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار