در چهارمحال و بختیاری صورت گرفت
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: طرح نصب ردیاب خودرو منافع جرم برای سارقین را کاهش می‌دهد.
کد خبر: ۶۸۲۶۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲ 21 November 2018
 به گزارش تابناک شهرکرد- و به نقل از واحد رسانه و اطلاع‌رسانی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری چهارمحال و بختیاری سید مهدی صالحی، گفت: باتوجه به اینکه سرقت، یکی از جرائم مهم استان است و نیز درصد بالایی از آمار سرقت را به خود اختصاص داده است، اتخاذ تدابیر و راهکارهای مؤثر برای پیشگیری از وقوع جرم در اولویت اقدام‌های معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه قرار گرفت. 
مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه طرح نصب ردیاب خودرو احتمال دستگیری مجرمان و سارقان خودرو را افزایش می‌دهد، ادامه داد: در این راستا قرارداد قوه قضاییه با چند شرکت داخلی نصب ردیاب خودرو منعقد شده تا این قوه در راستای پیشگیری از وقوع جرم گام بردارد.
وی افزود: منافع جرم برای مجرمان با رونمایی از این‌گونه سامانه‌ها کاهش و احتمال دستگیری افزایش می‌یابد.
صالحی خاطر نشان کرد: قطعه‌ای بر روی خودرو نصب می‌شود و خودرو هرجا حرکت یا توقف کند از طریق تلفن همراه یا رایانه شخصی قابل ردیابی است.
مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نصب این قطعه نیم ساعت طول می‌کشد و سه سال گارانتی دارد، اضافه کرد: بر روی این قطعه سیمکارت نصب می‌شود که به‌زودی طی فراخوانی جزئیات دریافت این قطعه را از طریق پست اعلام می‌شود و نام مراکز نصب قطعه هم متعاقاباً اعلام خواهد شد.
وی در پایان با اشاره به آمادگی همکاری این مرجع با شرکت‌های مشابه در سطح چهارمحال و بختیاری، اضافه کرد: این شرکت‌ها در صورت تمایل به همکاری می‌توانند تقاضای خود را به این مدیریت اعلام کنند تا در صورت تعیین صلاحیت در کمیته مربوطه، شرایط شرکت آن‌ها در اجرای برنامه فراهم شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار