فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: باند سرقت سریالی از منازل مسکونی در مشهد متلاشی و اعضای آن دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۸۲۶۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴ 21 November 2018

به گزارش تابناک رضوی؛سردار محمدکاظم تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: گزارش دستبردهای سریالی از آپارتمان‌های مسکونی پلیس را بر آن داشت طرح ویژه‌ای برای شناسایی عاملان این سرقت‌ها در دستور کار خود قرار دهد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: در حالی که تحقیقات تیم دایره تجسس کلانتری هفت تیر مشهد در این رابطه آغاز شده بود عاملان سرقت وارد مجتمع مسکونی شده اما در رویارویی با یکی از ساکنان محل، شاکی پرونده را با چاقو تهدید می‌کنند و پا به فرار می‌گذارند.

تقوی بیان کرد: ماموران کلانتری هفت تیر پس از فعال‌کردن اکیپ‌های کنترل نامحسوس توانستند با ردزنی‌های اطلاعاتی، دو تن از عاملان اصلی سرقت را مقابل منزلی مسکونی، در حال باز کردن جفت پلاک‌های یک خودروی «‌بی‌ام‌و» شناسایی و برای دستگیری آنان وارد عمل شوند.

وی خاطرنشان کرد: پلیس یکی از متهمان را دستگیر و دو متهم دیگر وارد خانه‌ای که متعلق به یکی از متهمان بود، شدند که در نتیجه پس از هماهنگی با مقام قضائی، یکی از آنان را دستگیر و متهم دیگر از راه پشت بام متواری شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: دو متهم دستگیر شده که در برابر ادله موجود تاکنون به 6 فقره سرقت از آپارتمان‌های مسکونی در محدوده بلوار دانشجو اعتراف کرده‌اند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار