فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله شیراز از برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان این کلان‌شهر به مناسبت هفته بسیج خبرداد و افزود: این ناحیه در هفته بسیج بیش از ۷۰۰ برنامه برگزار می‌کند.
کد خبر: ۶۸۲۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰ 22 November 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم: سرهنگ محمدجعفر دوستدار در نشست خبری هفته بسیج اظهار داشت: اجتماع بزرگ بسیجیان در روز دوشنبه در سالن شهید دستغیب شیراز برگزار و در آن بسیجیان نمونه تجلیل و با آرمان‌های شهدا و انقلاب و همچنین ولایت فقیه تجدید بیعت می‌کنند.

دوستدار به برنامه‌های هفته بسیج اشاره و با بیان اینکه 20 یادواره شهدا و 80 برنامه، هفت نمایشگاه، نمایش فیلم‌های "عمار"و "تنگه ابوغریب" از برنامه‌های هفته بسیج است، افزود: تمام اقشار 22 گانه بسیج ملزم به اجرای برنامه‌هایی برای ارتباط مسجد هستند و در این هفته کتاب "راز درخت‌کاخ" شامل خاطرات شهید زینب کمائی در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله شیراز خاطرنشان کرد: اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم با هدف محرومیت‌زدایی، بهره‌برداری از پروژه‌های محرومیت‌زدایی، برگزاری تور دوچرخه‌‌سواری ویژه دانش‌آموزان، گلباران قبور شهدا، برگزاری حلقه‌های صالحین در نماز جمعه، اجتماع بسیجیان در ورزشگاه شهید دستغیب و تجلیل از بسیجیان نمونه، آشنایی با سبک زندگی شهدا، برگزاری مسابقه رزم‌آوران در محله سنگ سیاه، اعزام دانش‌آموزان ناحیه 3 شیراز به اردوهای راهیان نور و برگزاری نشست‌های فرهنگی با موضوع تبیین گفتمان رهبری از جمله برنامه‌های هفته بسیج این ناحیه است.

دوستدار خاطرنشان کرد: اجتماع همسایگان در کنار خانواده شهدا به عنوان آبروی محله و تجلیل از این خانواده‌ها، نمایشگاه علمی در مصلی در حاشیه نماز جمعه از دستاوردهای علمی بسیجیان، برگزاری 65 نشست فرهنگی، علمی و فرهنگی و نشست‌های بصیری، تهیه جزوه دستاوردهای انقلاب و اعزام 2 هزار نفر به سفرهای راهیان نور از دیگر برنامه‌های هفته بسیح توسط ناحیه بقیه‌الله است.

وی تصریح کرد: همچنین راه‌اندازی معاونت فضای مجازی و باشگاه افسران جنگ نرم با هدف سازماندهی، آموزش و توانمندسازی مجاهدان این عرصه در هفته بسیج در دستور کار قرار دارد.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله شیراز به یکی از طرح‌های ابتکاری بسیجیان دانش‌آموز ناحیه بقیه‌الله در حمایت از کالای ایرانی گفت: طرح "ایران یار" با هدف ترویج استفاده از کالای ایرانی با حضور دانش آموزان در کارخانه‌ها و شهرک صنعتی و آشنایی با تولید ملی تا پایان سال یکی از برنامه‌های این ناحیه است که برخی از مدیران موفق صنعتی نیز به مدارس دعوت می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار