نماینده ولی فقیه در فارس در جمع مسئولان اجرایی استان گفت: ما از مشورت هم فاصله گرفتیم و باید مشورت را زنده کنیم و جای آن در مسجد است، همه ما خدمت گذار مردم و در جهت حل مشکلات مردم همه با هم برادر هستیم.
کد خبر: ۶۸۲۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 22 November 2018

تابناک فارس به نقل از شبستان: دکتر آیت الله لطف الله دژکام در جمع اصحاب مسجد «ابوالفضل (ع) شهرک جانبازان» و برخی مدیران اجرایی استان به مناسبت هفته وحدت با بیان اینکه هرچه داریم از برکت پیامبر (ص) است، گفت: کسانی که جلوی کار به خدا می گیرند و یا کفر می ورزند با هم یکی هستند بنابراین باید با فرهنگ سازی زمینه گسترش کار خیر فراهم شود.

 

نماینده ولی فقیه در فارس افزود: مردم را سرکار نگذاریم چرا که اگر تلاش خود را نشان دهیم مردم به حرف ما اعتماد می کنند و اگر اعتماد بین ما ایجاد شود به مرور مسائل نیز حل می شوند.

 

امام جمعه شیراز با بیان اینکه با شناختن جهان می توانیم با آرامش زندگی کنیم و اشاره به میز خدمت برگزار شده در این مسجد، تاکید کرد: حضور اداری ها، برای حل مشکلات مردم است.

 

وی افزود: صفا، معنویت و آرامش موجود در مسجد کمبود جامعه کنونی ماست، داشتن مال و ثروت در جامعه مایه قوام است اما اصل نیست.

 

آیت الله دژکام با بیان اینکه انجام کار نیک در جامعه سبب آرامش می شود، تصریح کرد: لازم نیست همه مشکلات حل بشود، اما گاهی فقط نیاز است دیگران بدانند که کسی به یاد آنهاست.

 

نماینده ولی فقیه در فارس با بیان اینکه عمل صالح از آب دادن به یک تشنه تا حل مشکلات اداری یک نفر است، متذکر شد: اگر جامعه احساس کند مسئولین واقعا می خواهند کمک کنند، قطعا تمام مشکلات و سختی ها را درک می کنند، واجب است مسلمان دست دیگران را بگیرد.

 

وی با بیان اینکه خداوند برای افراد بامروت کارساز است، خاطرنشان کرد: دستان انسان های بامروت در دستان خداوند است و خدا اجازه نمی دهد که آنها زمین بخورند بنابراین باید مروت و مردانگی را در جامعه رواج داد، نباید مردم احساس کنند که در جامعه مردانگی مرده است.

 

آیت الله دژکام با بیان اینکه مروت و مردانگی تعلیم دین است و روحانیون را حطاب قرار داد و گفت: مردم از اینکه شما به فکر آنان هستید خوشحال می شوند بنابراین ائمه جماعت زمینه مشورت را فراهم کنند و مسئولان را در مساجد دعوت کنند و شور راه بیندازند.

 

وی تأکید کرد: متاسفانه ما از مشورت هم فاصله گرفتیم و باید مشورت را زنده کنیم و جای آن در مسجد است، همه ما خدمت گذار مردم و در راستای حل مشکلات مردم همه با هم برادر هستیم.

 

 

در ادامه عنایت الله رحیمی، معاون عمرانی استانداری فارس با اشاره به آلودگی صوتی ایجاد شده بر اثر رفت و آمد کامیون ها افزود: ما آمادگی ایجاد ارزش افزوده ای برای کاسبان منطقه ترمینال باربری برای جابجایی به یک منطقه دیگر را داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار