کد خبر: ۶۸۳۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰ 23 November 2018
منابع ترکیه ای روایت جدیدی از قتل خاشقجی فاش کردند که بسیار وحشت آور و ترسناک است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، از زمانی که موضوع قتل جمال خاشقجی منتشر شد؛ روایات خوفناکی منتشر شده است که آخرین آن لرزه بر تن انسان می اندازد.

این بار روزنامه صباح سناریوی کامل تری را فاش کرد که کم وحشتناک تر از موارد قبلی نیست.

این رسانه که اطلاعات خود را طبق معمول مستند به دستگاه اطلاعاتی ترکیه دانسته، آورده است: تیم ترور پس از ورود جمال خاشقجی به کنسولگری کیسه پلاستیکی بر سرش کردند و لباس های وی را درآوردند. روایت جدید بسیار وحشت آور است.

بر اساس این روایت؛ صلاح الطبیقی رئیس پزشک قانونی عربستان پس از اینکه لباس های خاشقجی را از تنش بیرون آوردند؛ خون خاشقجی را از رگهایش بیرون کشیده  تا اثری برجای نماند.

به نوشته این رسانه ترکیه ای؛ الطبیقی با خود تجهیزات مخصوص به همراه داشته است و این  به اضافه قیچی و نیشتری است تیم ترور با خود به همراه داشتند و این را دستگاه‌های تشخیص اشعه ایکس در فرودگاه آتاتورک آشکار نشان دادند.

این در حالی است که روزنامه حریت نیز قبلا نوشته بود که تیم انجام ترور پس از خفه کردن خاشقجی به جسد وی دارویی تزریق کردند که خون را لخته می کند و این روش را به کار گرفتند تا آثار خون در صورت تفتیش کنسولگری برجای نماند و جسد ظرف مدت کوتاهی از این تزریق تکه تکه شده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهدی
|
United Kingdom
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
خیلی کار بدی کردند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار