رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر مشهد گفت: امیدوارم همچنان که بستر مطالعه در مترو مشهد فراهم شده، این زمینه در اتوبوس‌ها و تاکسی‌های مشهد نیز فراهم شود.
کد خبر: ۶۸۴۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳ 26 November 2018

به گزارش تابناک : مجتبی بهاروند با بیان اینکه «مشهد، شهر هوشمند» یکی از شعارهای محوری شورای پنجم بوده و به آن تاکید داریم، اظهار داشت: پیرو همین موضوع سعی شده به منظور رفاه حال شهروندان و کاهش سفرهای درونشهری در هسته مرکزی شهر مشهد، با بهره‌گیری از اینترنت و فضای مجازی و از طریق سایت شورای شهر مشهد، ایشان نسبت به طرح مسائل و مشکلات و انتقادات خود نسبت به مدیریت شهری اقدام کنند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد گفت: شهروندان مطمئن باشند که نسبت به تمامی موارد مطروحه در این سامانه در اسرع وقت پاسخ‌ مقتضی داده خواهد شد و هیچ موضوعی بدون جواب باقی نخواهد ماند.

بهاروند با بیان اینکه یکی از وظایف شوراهای شهر، نظارت به مجموعه مدیریت شهری است، تصریح کرد: از شهروندان تقاضا داریم با انتقادات و پیشنهادات خود، یاری‌رسانی اعضای شورا باشند تا بعد نظارتی با دقت بیشتری انجام شود و رضایت روزافزون شهروندان را شاهد باشیم.

وی از اهمیت نظرات مردم برای بهبود تصمیم‌گیری های شورای شهر گفت و در این زمینه اظهار کرد: کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورا در کنار سایر کمیسیون‌ها، پیوسته این مهم را مدنظر خود داشته و نظرسنجی از مردم و ذی‌نفعان هر موضوعی را در تصمیمات خود اثر داده است؛ پیرو همین رویکرد، تاکنون جلسات متعددی با اقشار مختلف همچون رانندگان تاکسی، اتوبوسرانان، جامعه معلولین، نابینایان، تشکل های دوچرخه سوار و ... برگزار کرده‌ایم.

بهاروند در ادامه به مقوله مطالعه پرداخت و در این زمینه خاطرنشان کرد: تاکنون طرح‌های مختلفی برای افزایش سرانه مطالعه شهروندان اجرایی شده که آخرین آن، ایجاد بستری برای مطالعه شهروندان در مترو بوده تا از زمان خود حداکثر استفاده را داشته باشند.

وی افزود: امیدواریم این بستر در سایر سازمان های زیرمجموعه شهرداری مشهد، اعم از تاکسیرانی و اتوبوسرانی نیز اجرایی شود؛ امیدواریم با کمک سایر بخش‌های مرتبط روز به روز شاهد افزایش سرانه مطالعه شهروندان باشیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار