رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از مناطق زلزله زده شهرستان گیلانغرب بازدید نمود.
کد خبر: ۶۸۵۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶ 28 November 2018

 

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه،رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از مناطق زلزله زده شهرستان گیلانغرب بازدید نمود نجار با تاکید براینکه دولت در کنار مردم زله زده استان کرمانشاه بوده و خود را همدرد مردم می داند بر ضرورت بسیج تمامی امکانات برای تسریع در روند بازسازی واحدهای آسیب دیده و اسکان موقت آسیب دیده گان در کانون زلزله تاکید نمود.

محمودیان فرماندار شهرستان گیلانغرب نیز در گزارشی گفت :در جریان زلزله اخیر که کانون آن در بین دوشهرستان گیلانغرب و قصرشیرین اتفاق افتاده براساس ارزیابی های صورت گرفته تاکنون بیش از 100 واحد مسکونی بین 10 تا 40 درصد آسیب دیده ، 50 واحد دامی تخریب و 850 واحد دامی نیز دچار خسارت شده است که درحال بررسی و ارزیابی کارشناسی جهت اقدامات بعدی هستند.

محمودیان افزود :20 راس دام سبک و سنگین و 673 قطعه مرغ واحدهای مرغداری ها نیز تلف شده است .

وی تصریح نمود: بمنظور اسکان موقت واحدهای مسکونی آسیب دیده در 8 روستای مجاور کانون زلزله 399 تخته چادر و بسته غذایی 72 ساعته نیز توزیع شده است .

فرماندار شهرستان گیلانغرب درخصوص وضعیت آب و برق شهرستان نیز گفت :با اقدامات صورت گرفته برق و آب مناطق آسیب دیده برقرار شده و در سطح دهستان دیره نیز که به جهت کدورت بالا آب 18 روستا قطع شده بود از طریق10 دستگاه تانکر سیار تامین گردیده و تا آخر امروز با تمهیدات اتخاذ شده آب شرب این روستاها نیزاز طریق مجتمع مربوط برقرار می گردد ضمن اینکه در حوزه راهها نیز ریزشهایی که در برخی از محورهابوجود آمده بود بلافاصله مرتفع گردیدند .

محمودیان مجموع خسارت وارد ه در بخش های کشاورزی، دامی ، مسکونی و زیرساخت های ،مجتمع های آب و فاضلاب ، برق ، ساختمان بهره برداری سدها، راهها و... را بالغ بر 200 میلیارد ریال اعلام نمود.

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار