نماینده فارس در هفته ۱۵، در اندیشه شکست خونه به خونه است.
کد خبر: ۶۸۵۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰ 29 November 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: در بازی آغازین هفته ۱۵ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور ، تیم قشقایی شیراز که دو بازی پایانی خود را با شکست پشت سر گذاشته ، از ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه روز شنبه دهم آذرماه میزبان خونه به خونه مازندران است.

فروردین مربی قشقایی شرایط تیم را مناسب عنوان کرد و گفت : تمرینات خوبی را بازیکنان پشت سر گذاشته و از هر جهت برای مسابقه با تیم خونه به خونه آماده ایم و امیدواریم در این بازی خانگی ۳ امتیاز را بدست آوریم.

علیرضا لشکری بازیکن قشقایی هم از هواداران درخواست کرد با حضورشان در ورزشگاه پارس از این تیم حمایت کنند تا به برتری دست یابند.

وی اضافه کرد : در دو بازی گذشته بر حسب اتفاقات نتایج را واگذار کرده اند و هواداران فوتبال دوست شیرازی مطمئن باشند در بازی های آینده تمام تلاششان را می کنند تا بهترین نتیجه رقم بخورد.

قشقایی تا پایان هفته ۱۴ با ۱۶ امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی قرار گرفته و خونه به خونه بحران زده هم با ۹ امتیاز جایگاهی بهتر از پانزدهمین را در اختیار ندارد.

میثم حیدری و کمک هایش حمیدرضا افشون و سیاوش باقرنژاد این بازی را قضاوت می کنند.

در هفته ۱۴ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور تیم قشقایی استراحت داشت و خونه به خونه مازندران با ۲ گل بر تیم نود ارومیه غلبه کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار