امام‌جمعه داراب با اشاره به اینکه استفاده از کالای ملی رونق اقتصادی را به دنبال دارد گفت:اگر در راستای عدم وابستگی به کشورهای دیگر عمل می‌کردیم بسیاری از معضلات کنونی وجود نداشت.
کد خبر: ۶۸۵۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵ 30 November 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام رضا صادقی ظهر امروز در آیین سیاسی-عبادی نماز جمعه این شهر اظهار داشت: اگر در این 40 سال به نظرات امام راحل و مقام معظم رهبری در راستای عدم وابستگی به کشورهای دیگر عمل می‌کردیم بسیاری از معضلات کنونی وجود نداشت.

وی بیان کرد: استفاده از کالای ملی رونق اقتصادی را به دنبال دارد و اگر همه کارمندان و کارکنان دولتی از کالای ایرانی استفاده کنند در وضعیت اقتصادی کشورمان شرایط بهتری ایجاد می‌شود.

امام‌جمعه داراب گفت: ایران بهترین صنعت نساجی را دارد و البسه ایرانی باکیفیت مناسب تولید می‌شود اما متأسفانه عده‌ای تمایل به خرید برندهای خارجی دارند که این موضوع ضرر قابل‌توجهی به تولیدگران داخلی وارد می‌کند.

صادقی تصریح کرد: حمایت از کالای ایرانی فقط از منویات ویژه مقام معظم رهبری نیست بلکه همه مراجع و علمای بزرگ از دیرباز بر این موضوع تأکید داشته و چیزهایی که مردم را وابسته به اجانب می‌کند، حرام می‌دانستند.

وی با اشاره به سالروز شهادت شهید مدرس ضمن برشمردن ویژگی‌های استعمارستیزی او گفت: شهید مدرس تابع محض اسلام و یکی از مطالبه‌های او موضوع حمایت از کالای ایرانی بود.

صادقی افزود: نظر شهید مدرس این بود که اگر همه نمایندگان مجلس از کالای ایرانی حمایت کنند شر اجانب از سر ما کوتاه می‌شود.

امام‌جمعه داراب اضافه کرد: به فرموده امام خمینی(ره) کشور ما اگر می‌خواهد به سعادت برسد، باید نمایندگانی همانند شهید مدرس داشته باشد.

صادقی گفت: مدرس شخصیتی بود که در دوران مشروطه اگر کوچک‌ترین مسئله‌ای علیه اسلام می‌دید یک‌تنه قیام می‌کرد حتی اگر شاه و عمال جنایتکارش برای او ایجاد دردسر می‌کردند و درنهایت نیز به سبب حق‌طلبی مدرس، او را به شهادت رساندند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار