امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه شورای شهر جهرم 50 روز مهلت داشته تا یک شهردار را برای این شهر انتخاب کند، گفت: اعضای شورا قول دادند تا پایان هفته جدید شهردار جهرم را معرفی کنند.
کد خبر: ۶۸۵۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵ 30 November 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام محمدحسین مدبر در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه امروز این شهر با اشاره به روز مجلس اظهار داشت: دهم آذر روز شهادت مدرس از بزرگان تاریخ و خورشید درخشان علمای معاصر بود.

امام جمعه جهرم بیان داشت: یکی از ویژگی‌های مرحوم مدرس که باید برای مسوولان الگو باشد این است که وی هیچگاه از بیت‌المال و خزانه دولت ارتزاق نمی‌کرد و نوشته‌اند که آخر هفته‌ها کار می‌کرده تا بقیه روزه‌ها با آن ارتزاق کند.

وی با اشاره به روز جهانی معولان بیان داشت: امروزه تامین نیازهای معلولان دشوار شده و لازم است در صورت امکان به این قشر از جامعه کمک کنیم.

مدبر از مسئولین شهر خواستار رسیدگی به مشکلات معولین شد و گفت: مسوولان باید تا جایی که بتوانند ضمن دیدار با معلولان به مشکلات‌شان رسیدگی کنند.

امام جمعه جهرم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قول اعضای شورای شهر در انتخاب هر چه سریع‌تر شهردار گفت: پنچ شنبه این هفته آخرین مهلتی است که شورای شهر از مردم برای انتخاب شهردار خواستند.

وی با اشاره به اینکه نیازمند یک شهردار کارآمد، کاردان، متقی و بدون نیاز به کارآموزی هستیم، تصریح کرد: شورای شهر جهرم 50 روز مهلت داشته تا یک شهردار را برای این شهر انتخاب کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار