حجت الاسلام موسوی با تأکید بر الگوگیری نمایندگان مجلس شورای اسلامی از آیت الله مدرس از آنها خواست برسر منافع کشورمان با مستکبران معامله نکنند و انجایی که منافع کشور در میان است بحث های سیاسی و جناحی را کنار بگذارند، از زد و بندهای حزبی بپرهیزند و منافع کوتاه و بلندمدت ملت ایران را سرلوحه کار خود قرار دهند و از هیچ تهدیدی هراس نداشته باشند.
کد خبر: ۶۸۵۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰ 01 December 2018

تابناک فارس به نقل از میلاد لارستان: حجت الاسلام و المسلمین سیدمختار موسوی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با گرامیداشت یاد و خاطره شهید شهریاری از شهدای هسته ای کشورمان، اظهار داشت: این شهید با کار علمی خود، کمر استکبار و آمریکا را در عرصه هسته ای خم کرد.

وی با یادآوری برخی از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان ارتش، افزود: باید با کیه بر نیروی انسانی جوان، مومن، انقلابی و پرکار اهداف عالیه نظام را پیشبرد چرا که کلید حل همه مشکلات در بخش های مختلف کشور از جمله نیروهای مسلح همین نکته است.

امام جمعه لارستان با اشاره به توصیه رهبری مبنی بر افزایش توان نظامی برای مقابله با تهدیدات احتمالی دشمنان تصریح کرد: امروز استقلال کشور در ساخت هواپیما، کشتی، موشک و غیره توسط متخصصان داخلی بدون نیاز به بیگانگان یک افتخار است و این مهم درست عکس زمان حکومت طاغوت بر کشور ایران است.

این مسئول با بیان اینکه جنگ نرم همه جانبه دشمن قابل انکار نیست و نباید تحت تثیر القائات آن قرار گرفت و حرف دشمن از دهان نخبگان و مردم عادی شنیده شود، ادامه داد: آنهایی که با دشمن همکاری می کنند، دلباخته دشمن شده اند.

وی با تأکید بر اینکه باید در جامعه زیرساختهای تربیت نیروهای انقلابی، مسئولیت پذیر، پرتلاش و هراس ناپذیر فراهم کرد، یادآور شد: دفاع از عظمت، فرهنگ و خانواده ایرانی توسط هنرمندان در عرصه های مختلف با ابزار هنر صورت گیرد.

حجت الاسلام موسوی با تأکید بر اینکه نباید از ابزار هنر برای انتقال مفاهیم و ارزش های انقلاب غافل بود، افزود: باید در کارهای هنری از شهدا، دفاع مقدس، انقلاب، از انگیزه های ملت در ایستادگی در برابر مستکبران، عظمت، شجاعت و ظرفیت های علمی و عملی با زبان هنر بیان شود.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله سیدحسن مدرس در سال ۱۳۱۶ بدست نیروهای رضاشاه و با یادآوری ویژگی های شخصیتی این شهید، گفت: شهید مدرس یکی از ۵ مجتهد تراز اول مشروطه خواهان بود و پس از آن ۵ دوره نماینده مشروطه خواهان در مجلس شورای ملی بوده است.

امام جمعه لارستان با اشاره به اینکه آیت الله مدرس جوانمردانه در مقابل ظلم و جور ایستاد و در راه دفاع از اسلام به شهادت رسید، بیان کرد: یکی از ویژگی های نمایندگان در تراز انقلاب اسلامی، ایستادگی در مقابل ظلم، دفاع از اسلام و حقوق ملت باشد و از هیچ شماتت و سرزنشی نهراسند.

این استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه شهید مدرس بر عدم جدایی دین از سیاست قائل بود، تصریح کرد: استکبار با الگوبرداری از غرب به دنبال تحمیل کردن این موضوع در ایران و جهان اسلام بود که شهید مدرس در مقابل این مهم ایستاد و شعار جدایی دین از سیاست را نپذیرفت.

وی با بیان اینکه شجاعت همراه با بصیرت آیت الله مدرس باعث ایستادگی در مقابل سیاست های غلط رضاخان شد، اذعان کرد: نماینده مطلوب نظام اسلامی که نماینده ملت ایران است، نباید مغلوب فضای سیاسی، رسانه ها، تهدید، هجمه و فشار و غیره شود.

حجت الاسلام موسوی با تأکید بر الگوگیری نمایندگان مجلس شورای اسلامی از آیت الله مدرس از آنها خواست برسر منافع کشورمان با مستکبران معامله نکنند و انجایی که منافع کشور در میان است بحث های سیاسی و جناحی را کنار بگذارند، از زد و بندهای حزبی بپرهیزند و منافع کوتاه و بلندمدت ملت ایران را سرلوحه کار خود قرار دهند و از هیچ تهدیدی هراس نداشته باشند.

امام جمعه لارستان در پایان از همکاری فرمانداران و علمای شهرستانهای جنوب فارس شامل خنج، مهر، لامرد، گراش و لارستان، دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت، ستاد بزرگداشت هفته وحدت لارستان، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و غیره در برگزاری برنامه های باشکوه هفته وحدت تقدیر و تشکر کرد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
یعنی الان نمایندگان مثل شهید مدرس به دولت و سیاستهای اقتصادی اعتراض کنند؟ به نظر شما واقعا این کار شدنیه؟ بعید می دونم، خود ایت الله مدرس هم اگر بود الان مغضوب و دربدر بود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار