با پايان ديدارهاي مقدماتي رقم خورد
تيم كاراته باشگاه پاس قم مرحله مقدماتي رقابت‌هاي فصل جاري ليگ برتر كاراته مردان باشگاه‌هاي كشور را با ناكامي در صعود به مرحله نهايي به پايان رساند.
کد خبر: ۶۸۶۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۹ 04 December 2018

به گزارش تابناک قم، در شرایطی که دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر کاراته مردان ایران به واسطه تعیین تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی از حساسیت بالایی برخوردار بود، کاراته‌کاهای باشگاه پاس قم از چهار مسابقه خود دو رقابت را واگذار کرد و از صعود بازماند.

طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته، دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر به میزبانی سالن غدیر نیروی انتظامی برگزار شد و چهار تیم از گروه‌های اول و دوم به مرحله نهایی راه یافتند اما نماینده کاراته قم از گروه نخست مقدماتی مجوز صعود نگرفت و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

کاراته‌کاهای باشگاه پاس قم در گروه دوم مرحله مقدماتی این رقابت‌ها، نخستین مسابقه هفته پایانی را برابر تیم هیات گلستان برگزار کردند و با نتیجه 14 بر پنج پیروز شدند اما دومین مسابقه خود را در جدال با تیم هیات کاراته اصفهان ناباورانه با حساب 15 بر چهار شکست خوردند.

با این باخت هنوز شانس صعود برای نماینده کاراته قم وجود داشت و کاراته‌کاهای باشگاه پاس قم برابر شهرداری بندر انزلی با نمایش خوب خود 18 بر سه به برتری رسیدند ولی شکست عجیب و قریب بازی پایانی برابر تیم عقاب شوبوکان با نتیجه 12 بر 9 پرونده این فصل را برای نماینده قم بست.

در گروه نخست نیز تیم پاس کن شی کان به میدان رفت که در نخستین مسابقه خود 21 بر صفر به مارال چرم باخت و دومین مسابقه خود را با تیم اسکلت بتونی با تساوی 10 بر 10 به پایان رساند، ضمن اینکه 11 بر پنج در آخرین دیدار خود برابر تیم کاراته باشگاه مقاومت تن به شکست داد.

در شرایطی که بین برترین‌های این هفته از لیگ برتر کاراته ایران نامی از نمایندگان قم به چشم نمی‌خورد، از گروه نخست مقدماتی تیم‌های باشگاه فرهنگی مقاومت و مارال چرم و از گروه دوم تیم‌های عقاب شوبوکان و شهرداری بندرانزلی مجوز صعود به مرحله نهایی را کسب کردند و نمایندگان قم حذف شدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار