مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران:
مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران در اولین نمایشگاه تخصصی بانوان معلول در مترو تجریش گفت: توانمندی های بانوان کارآفرین معلول شناسایی و ارتقا می یابد.
کد خبر: ۶۸۶۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸ 04 December 2018

 فاطمه راکعی پیش از ظهر سه شنبه در اولین نمایشگاه تخصصی بانوان معلول کارآفرین هنرمند مناطق ۲۲ گانه شهر تهران که با حضور مجتبی توسلی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک، مدیران امور بانوان مناطق ۲۲ گانه و ... به  میزبانی شهرداری منطقه یک در مترو تجریش برگزار شد با بیان مطلب فوق اظهار داشت: روز و هفته معلولین بهانه ای است تا بتوان در راستای ارتقاء توانمندی های این قشر از جامعه برنامه ریزی کرد و آنها با اطلاع از حقوق فردی، خانوادگی و اجتماعی خود بیش از پیش از ظرفیت های وجودی خود  استفاده کنند و جامعه نیز با قابلیت های آنها بیشتر آشنا شود.

وی گفت: حضور بانوان معلول هنرمند و کارآفرین در این نمایشگاه نشانگر این است که معلولیت محدودیت و ناتوانی نیست چرا که این عزیزان با وجود مشکلات جسمی و حرکتی هنر آفرین بوده و برای جامعه و خانواده خود مثمر ثمر هستند.

سودابه هاشم نژاد مدیر امور بانوان شهرداری منطقه یک نیز در این نشست تصریح کرد: اولین نمایشگاه تخصصی بانوان معلول کارآفرین هنرمند با هدف حمایت از دستاوردهای آنها برگزار شد تا آغازی برای عرضه دستاوردهای هنری آنها در نمایشگاه های منطقه ای  که با همین هدف در ماه های پایانی سال برپا خواهد شد باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار