فرمانده انتظامی قیروکارزین از توقیف یک دستگاه سمند و کشف 300 کیلوگرم گوشت بوقلمون، کبک و بلدرچین غیر مجاز و قاچاق در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۸۷۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲ 04 December 2018

تابناک فارس به نقل از برنا: سرهنگ دوم "حمید رضا صالحی فرد" اظهارداشت:ماموران پلیس آگاهی این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه سمند مظنون و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی ادامه داد: ماموران موفق شدند در بازرسی از این خودرو، 300 کیلوگرم گوشت بوقلمون، کبک و بلدرچین غیر مجاز قاچاق و فاقد پروانه بهداشتی را کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی قیروکارزین با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش گوشت های مکشوفه، 165 میلیون ریال برآورد شده است، عنوان داشت: گوشت های مکشوفه به اداره دامپزشکی ارسال و متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.
در پایان سرهنگ صالحی فرد از عموم شهروندان خواست مایحتاج زندگی خود را از فروشگاه ها و محل عرضه گوشت و طیور مجاز که دارای پروانه کسب معتبر می باشند تهیه کنند و در صورت مشاهده هرگونه اخبار مرتبط که منجر به مخاطره انداختن سلامت شهروندان می گردد در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع تا مجرمان شناسایی و دستگیر شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار