در حاشیه برپایی هفدهمین نمایشگاه الکامپ و تلکام در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس در شیراز، اتاق بازرگانی فارس از ۲۱ طرح دانش‌بنیان، رونمایی کرد.
کد خبر: ۶۸۷۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 05 December 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: جمال رازقی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان فارس در مراسم رونمایی از طرح‌های دانش‌بنیان، گفت: در سال‌های اخیر رویکرد علمی و پژوهشی اتاق بازرگانی فارس به عنوان یک اولویت مد نظر قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه طرح‌ها و پروژه‌های دانش‌بنیان در بخش‌های کشاورزی، پزشکی، گردشگری، مهندسی و ... مد نظر قرار دارد، گفت: رونمایی از طرح‌های دانش‌بنیان، فناورانه و استارتاپی توسط پارلمان بخش خصوصی، نشان از توجه ویژه به فعالیت‌های علمی و پژوهشی است.

رازقی با اشاره یادآور شد: طرح بازیافت در مبدا، دستگاه علوفه هیدروپونیک، دستگاه هوشمند کدینگ، صفحات خورشیدی، استارتاپ زیداکس، نرم افزار CRT، طراحی و ساخت انواع پروتز‌های پیچیده جراحی و استارتاپ سازن (سامانه تجارت الکترونیک تخصصی صنعت ساختمان) از مهمترین طرح‌های رونمایی شده است.

او گفت: اتاق بازرگانی فارس در تجاری سازی، صادرات فناوری و خدمات مالکیت فکری در این طرح‌ها با دانشکده علوم نوین دانشگاه علوم پزشکی شیراز همکاری و مشارکت خواهد داشت و در این زمینه تفاهمنامه‌ای تهیه شده است.

رازقی ادامه داد: اتاق بازرگانی فارس حامی اکوسیستم کارآفرینی و نوآوری، طراح دفاتر تبادل فناوری در اتاق‌های کشور و تسهیل کننده صادرات محصولات و خدمات دانش بنیان جنوب کشور محسوب می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی فارس یادآور شد: این اتاق خدمات تجاری سازی، صادرات و انتقال فناوری را به واحد‌های اقتصادی و بخش خصوصی استان و کشور ارائه می‌کند.

در حاشیه برپایی هفدهمین نمایشگاه الکامپ و تلکام در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس در شیراز، اتاق بازرگانی فارس از ۲۱ طرح دانش‌بنیان، رونمایی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار