فرمانده انتظامی استان فارس از شناسایی یک انبار لوازم یدکی خودرو و کشف بیش از 26 میلیارد ریال کالای احتکار شده در شیراز خبر داد. ‌
کد خبر: ۶۸۷۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰ 05 December 2018

تابناک فارس به نقل از ایسنا: سردار سرتیپ، احمدعلی گودرزی گفت: در راستای طرح مبارزه با احتکار و اخلال گران اقتصادی، روز گذشته (سه شنبه 13 آذر) ماموران پلیس آگاهی استان فارس از وجود انبار احتکار لوازم یدکی خودرو مطلع شده و رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند‌.

وی افزود: پس از هماهنگی قضائی، ماموران به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن انبار موفق به کشف 15 هزار قطعه انواع لوازم یدکی خودرو که احتکار شده بود، شدند‌.

گودرزی با بیان اینکه ارزش ریالی کالاهای احتکار شده برابر نظر کارشناسان 26 میلیارد و 619 میلیون ریال برآورد شده است، عنوان کرد: در این خصوص یک نفر متهم دستگیر شد‌.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: با هدف تنظیم بازار و برخورد با محتکران، انبار مذکور پلمب و پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد‌.

محموله لوازم خانگی در رستم زمین گیر شد

فرمانده انتظامی استان فارس همچنین از کشف یک کامیون حامل کالای قاچاق در شهرستان رستم خبر داد.

گودرزی گفت: ماموران انتظامی شهرستان رستم در اجرای طرح مقابله با کالای قاچاق، حین کنترل خودرهای عبوری به یک دستگاه کامیون حامل کالا مشکوک و بلافاصله آن را متوقف کردند‌.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه راننده خودرو فاقد هرگونه مدارک لازم گمرکی برای حمل بار خود بود، تصریح کرد: در بازرسی صورت گرفته از این کامیون، 810 کارتن رخت آویز و آبگیر کابینت، 200 بسته توری پشت پنجره و 317 طاقه ترمز فرش قاچاق کشف شد‌.

گودرزی با اشاره به اینکه در این خصوص 2 نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند، تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق مکشوفه، 10 میلیارد ریال برآورده شده است‌.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: ماموران انتظامی استان فارس با تمام ظرفیت و توان عملیاتی با قاچاقچیان کالا و مخلان اقتصادی برخورد می کنند و از شهروندان درخواست می کنیم تا هرگونه موارد مشکوک را به پلیس 110 اعلام کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار