رئیس سازمان تعاون روستایی استان فارس دلیل تاخیر در برداشت گوجه فرنگی در سال 97، جلوگیری از افت قیمت به علت کوتاه بودن مدت ثمر دهی و همچنین ارتقای کیفیت این محصول است./ رئیس سازمان مرکزی تعاون روستایی درباره اقدامات انجام شده برای مدیریت بازار محصول گوجه فرنگی گفت: خرید توافقی گوجه فرنگی در دو استان فارس و بوشهر و شهرهای جیرفت و کهنوج آغاز شده است.
کد خبر: ۶۸۷۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۹ 06 December 2018

شیرزاد افزود: هر کیلو گوجه فرنگی از 1900 تا 2 هزار تومان از کشاورز خریداری می شود.

وی گفت: هرکیلو گوجه فرنگی مخصوص تولید رب نیز با قیمت 950 تا 1100 تومان به کارخانجات تحویل می شود و کمبودی در این محصول وجود ندارد.

شیرزاد تاکید کرد: ​در صورت همکاری سازمان میادین، گوجه فرنگی با قیمت هر کیلو 3 تا 3200 تومان در میادین کلان شهرها و تهران به مصرف کننده عرضه می شود.

رئیس سازمان تعاون روستایی استان فارس هم گفت: رئیس سازمان تعاون روستایی استان فارس گفت: محصول گوجه فرنگی سه استان فارس، بوشهر و هرمزگان با هدف تنظیم و متعادل کردن قیمت این محصول در بازار، تا پایان سال 97 با زمانبندی مشخص به بازار مصرف عرضه می شود.

احد بهجت حقیقی افزود: در قالب برنامه‌ریزی‌های انجام شده با مجموعه تعاونی‌های روستایی استان‌های هرمزگان و بوشهر، مقرر شد با یک زمانبندی مناسب افزون بر تاخیر در برداشت گوجه فرنگی، از ورود یکباره حجم قابل توجهی از این محصول به بازار مصرف جلوگیری شود.

وی، بیان داشت: دلیل تاخیر در برداشت گوجه فرنگی در سال 97، جلوگیری از افت قیمت به علت کوتاه بودن مدت ثمر دهی و همچنین ارتقای کیفیت این محصول است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
دروغ میگویید .دروغ گویان .....از مزارع جیرفت کرما ن کوجه کیلیویی 15 تومان می خرید ..........................مردم خواب نیستند هم گوش دارند هم کر نیستند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار