جمعي از مديران باشگاه‌هاي فوتبال قم اعتراض خود به عملكرد هیأت فوتبال استان قم در نحوه برگزاري مسابقات باشگاهي را اعلام کردند.
کد خبر: ۶۸۷۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲ 07 December 2018

به گزارش تابناک قم، در حالی که هیأت فوتبال استان قم برای برگزاری رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر باشگاه‌های این استان برنامه‌ریزی کرده و طبق برنامه کمیته مسابقات این هیأت باید بازی‌ها از امروز آغاز شود، اما جمعی از مدیران فوتبالی اعتراض خود را در این خصوص اعلام کردند.

برگزاری لیگ برتر فوتبال قم با حضور 8 تیم

مدیران باشگاه‌های فوتبال استان قم که قرار است تیم‌هایشان در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های قم شرکت کنند، به هزینه‌های بالای این مسابقات اعتراض کردند در حالی که هیأت فوتبال قصد دارد این لیگ را از امروز با حضور هشت تیم برگزار کند.

خبری از هدیه نقدی و لوح تقدیر نیست

مدیر یکی از این تیم‌ها که نخواست نامش ذکر شود در گفت وگو با فارس اظهار کرد: فصل گذشته مبلغ ورودی مسابقات 400 هزار تومان بود که در این فصل به ۷۰۰ تومان افزایش پیدا کرده، در حالی که هزینه آمبولانس، زمین برگزاری مسابقه و دیگر موارد را باید خودمان پرداخت کنیم و هیأت فوتبال نه تنها کمکی نمی‌کند بلکه از ما پول هم می‌خواهد! در حالی تمام هزینه‌ها بر عهده خودمان است، ضمن اینکه در پایان لیگ به تیم قهرمان لیگ برتر فوتبال قم هدیه نقدی که هیچ، لوح تقدیر هم نمی‌دهند.

استارت رقابت‌ها برای صعود به لیگ آزادگان

این در حالی است که فصل 98 – 1397 رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بزرگسالان باشگاه‌های قم به منظور تعیین نماینده قم در فصل آینده لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان از امروز آغاز می‌شود و طبق برنامه، دیدارهای هفته نخست این مسابقات به مدت دو روز در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به انجام خواهد رسید.

در نخستین روز هفته آغازین این فصل ابتدا تیم‌ها مهام پلیمر و عقاب پردیسان به مصاف یکدیگر می‌روند و دومین بازی را تیم‌های سوهان محمد و وحدت شریف برگزار می‌کنند، ضمن اینکه بازی‌های روز دوم هفته نخست به ترتیب بین تیم‌های پیام با سرخ‌پوشان و هما با پیروزان به انجام می‌رسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار