کد خبر: ۶۸۷۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱ 07 December 2018
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی از خدمات‌رسانی اورژانس ۱۱۵  به ۲۶ مصدوم حادثه تصادف ۲۴ ساعت گذشته و چهار مسمومیت با گاز منوکسیدکربن و انتقال یک خانم باردار در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ جلال پورانفرد افزود: در بیست چهار ساعت گذشته در استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۴ فقره تصادف به وقوع پیوسته است که در مجموع ۲۶ مصدوم در پی داشته است.
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه اورژانس در مدت زمان گذشته یک خانم باردار هشت ماهه را  بعلت مشکلات زایمانی در مارگون خدمات رسانی کرده است  افزود:  ۴ مسمومیت با گاز منوکسید کربن نیز به مراکز دیسپچ گزارش شد که ۲  مورد در روستای رودخانه امامزاده سادات و ۲ مورد دیگر که مادر با کودکش بود در کریم آباد یاسوج که بعد از اقدامات درمانی توسط تکنسین‌های  اورژانس به بیمارستان های استان انتقال داده شدند.
جلال پوران فر با بیان اینکه در فصل سرما گاز منوکسید کربن جان خیلی از هموطنانمان را در کشور می گیرد باز توصیه کرد به هموطنان عزیز که در این فصل سرما مواظب این قاتل خاموش باشند و توصیه های ایمنی را در نصب  وسایل گرمایشی  خود داشته باشند تا انشالله مشکلی برای هموطنان عزیزمان پیش نیاد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار