مدیرکل اداره استاندارد استان یزد ۷۸ درصد تجهیزات شهربازی‌های استان یزد را مورد تائید استاندارد دانست و گفت: ۹۸ درصد زمین‌های بازی به هیچ عنوان زیبنده استان قانون مدار یزد نیست.
کد خبر: ۶۸۸۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸ 08 December 2018

محمد حسین ماجدی اردکانی ظهر امروز در سومین نشست کارگروه استاندارد سازی و ارتقاء کیفیت کالا و خدمات که در دفتر معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد برگزار شد با بیان اینکه بر اساس نقدینگی تخصیص یافته و برنامه‌های ارسالی از سوی سازمان ملی استاندارد ایران تا کنون رتبه استاندارد یزد در کل کشور 11 بوده است اظهار داشت: این رتبه شایسته استان یزد نیست و ما نیز از آن رضایت نداریم و تمام تلاشمان را در جهت ارتقا این رتبه در سطح کشور به کار خواهیم بست.
مدیرکل اداره استاندارد استان یزد افزود: از تمامی مسئولان استان درخواست داریم که به گونه‌ای ما را از نظر اعتبار و نیروی انسانی تامین کنند که بتوانیم با ارتقاء رتبه، دامنه نظارت‌ها و استاندارد سازی را در استان دارالعلم و دارالعباده یزد افزایش دهیم.
وی در ادامه با ارائه آماری از تجهیزات تفریحی در استان یزد یادآور شد: طبق آمار 527 مورد وسیله تفریحی در استان یزد وجود دارد که از این تعداد 165 مورد را انواع تجهیزات شهربازی‌ها تشکیل می‌دهند و این گفته بر اساس جدیدترین آمار گیری بیان می‌شود.
ماجدی اردکانی اضافه کرد: با توجه به اهمیت استاندارد، 78 درصد از تجهیزات شهربازی‌های استان یزد دارای اعتبار و قابل قبول و این تجهیزات متشکل از زمین بازی، سازه آبی، سازه بادی، شهر بازی سبک، شهربازی نیمه سنگین و شهر بازی سنگین هستند.
مدیرکل اداره استاندارد استان یزد زمین‌های بازی را عمده ترین مشکل استاندارد یزد عنوان کرد و گفت: در سطح استان یزد 326 زمین بازی موجود است که تنها شش مورد آن استاندارد و بقیه مردود هستند و از نظر درصدی حدود 98 درصد زمین‌های بازی به هیچ عنوان زیبنده استان قانون مدار یزد نیست.
وی در پایان اضافه کرد: مردم در خصوص استفاده از شهربازی‌ها اعم از سبک، نیمه سنگین و سنگین هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشند چرا که مواردی که مردود و فاقد اعتبار هستند توسط کارشناسان و بازرسان استاندارد یزد پلمپ شده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار