مدير بورس منطقه‌ای فارس گفت: 124 ميليون و 956 هزار سهم و حق تقدم به ارزش 447 ميليارد ريال هفته‌ گذشته در بورس فارس مبادله شد.
کد خبر: ۶۸۸۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴ 08 December 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:کرشمه ترابیان بابیان این‌که 40 درصد از معاملات هفته‌ی گذشته مربوط به خرید و 60 درصد از معاملات مربوط به فروش سهام است، اظهار داشت: در معاملات بورس منطقه‌ای فارس 124 میلیون و 956 هزار سهم مبادله شد.

وی با اشاره به مبادله 447 میلیارد ریالی حق تقدم، افزود: تعداد سهام مبادله شده در این هفته مربوط به 302 شرکت است که در این مدت برای 159 نفر کد سهام‌داری جدید صادر شد.

مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس بابیان این‌که بیشترین تقاضای خرید سهام مربوط به شرکت‌های «سرمایه‌گذاری نفت و گاز پتروشیمی تأمین»، «سایپا» و «تولید تجهیزات سنگین هپکو» بود، گفت: شرکت‌های «هلدینگ صنایع و معادن خاورمیانه»، «نورد لوله اهواز» و «ریل پرداز سیر» بیشترین تقاضای فروش سهام را داشتند.

ترابیان بیشترین ارزش ریالی خرید سهام را مربوط به شرکت‌های «بانک ملت»، «سرمایه‌گذاری غدیر» و «داده گستر عصر نوین‌های وب» عنوان کرد.

وی ادامه داد: سهام شرکت‌های «فرآورده‌های غذایی و قند پیرانشهر»، «ایران خودرو دیزل» و «سایپا» بیشترین ارزش ریالی فروش را داشتند.

مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس با اشاره به فعالیت 28 شرکت کارگزاری در بورس از افزایش 3088 واحدی شاخص کل بازار خبر داد و تصریح کرد: شاخص کل بازار به عدد 166 هزار و 860 رسید.

برچسب ها: بورس ، فارس ، مبادله
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار