امام جمعه جهرم:ز مسوولان انتظار داریم تا انتقادپذیر باشند باید خود نیز آستانه تحملمان را بالا ببریم، گفت: چنانچه مصلحان میدان را خالی کنند جامعه هیچ وقت اصلاح نمی‌شود.
کد خبر: ۶۸۹۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰ 10 December 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام محمدحسین مدبر ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه شهرستان جهرم با تاکید بر لزوم ایجاد فضای باز رسانه‌ای در جامعه با رعایت انصاف و ادب، اظهار داشت: اعتقاد من بر این است که انتقاد کردن به نوعی خدمت به افراد است.

وی با اشاره به اینکه در بیان ائمه(ع) دوست واقعی کسی است که از تو انتقاد کند، افزود: چنانچه نقد و انتقاد وجود نداشته باشد انسان فکر می‌کند تمام کارهایش درست است.

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه انتقادکردن چنانچه با آداب باشد بزرگترین خدمت به افراد است، تاکید کرد: بعضی از مسوولیت‌ها اقتضائاتی دارد و نباید از برخی گفته‌ها ناراحت شویم.

وی با اشاره به اینکه همانطور که از مسوولان انتظار داریم تا انتقادپذیر باشند باید خود نیز آستانه تحملمان را بالا ببریم، گفت: چنانچه مصلحان میدان را خالی کنند جامعه هیچ وقت اصلاح نمی‌شود.

 نیاز به وحدت و تعامل میان اصحاب رسانه، ضرورت تشکل انجمن رسانه‌ای، ضرورت حمایت مسوولان از خبرنگاران، لزوم آشنایی مسوولان با فضای مجازی، لزوم انتقادپذیری مسوولان، ضرورت تبیین چشم‌انداز فرهنگی شهرستان و توجه به حوزه گردشگری از جمله مسائل مطرح شده در این نشست بود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار