میز خدمت معاونت غذا و دارو به منظور رسیدگی به مشکلات دارویی مراجعه کنندگان در ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز راه اندازی شده است.
کد خبر: ۶۸۹۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 11 December 2018

تابناک فارس به ئقل از صدا و سیما: معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: بیمارانی که موفق به تامین داروی خود در داروخانه‌های سطح شهر نشده اند، با مراجعه به این میز خدمت می‌توانند از راهنمایی‌های کارشناسان این معاونت بهره‌مند شوند.
دکتر محمدجواد خشنود افزود: در این میز خدمت کمبود دارویی بیماران از طریق استعلام از داروخانه‌ها و شرکت‌های توزیع دارو پیگیری و تاریخ و محل دریافت داروی مورد نظر به مراجعه کنندگان اعلام می‌شود.
وی اظهارداشت: بخش مددکاری داروخانه دانشکده داروسازی شیراز نیز به منظور کمک در تامین هزینه‌های خرید داروی بیماران صعب العلاج در بیمارستان نمازی راه اندازی شده است.
خشنود گفت: در این بخش برای برخی از بیماران خاص شامل بیماران مبتلا به سرطان، ام اس، هموفیلی، تالاسمی و بیماران پیوند که در تامین دارو‌های خود دچار مشکل هستند، حدود ۳۰ درصد تخفیف در نظر گرفته می‌شود.
وی با بیان اینکه ماهانه بیش از ۳۰۰ میلیون تومان از هزینه‌های دارو به این بیماران تخفیف داده می‌شود، اظهارداشت: این تخفیف تنها شامل دارو‌های بیماران صعب العلاج مانند دارو‌های شیمی درمانی و نیز دارو‌هایی که بر اساس اعلام از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در فهرست رسمی دارونامه کشور قرار دارند، می‌شود.
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: در میز خدمت دارویی ساختمان مرکز دانشگاه و بیمارستان نمازی روزانه به بیش از ۵۰۰ درخواست مراجعه کنندگان در زمینه کمبود و تخفیف هزینه‌های دارو رسیدگی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار