فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان با اشاره به تلاش دشمن برای منحرف کرد نسل جوان گفت: باید از ظرفیت اردوهای راهیان نور به‌عنوان پدافند فرهنگی در مقابل جنگ نرم دشمن استفاده کرد.
کد خبر: ۶۸۹۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸ 11 December 2018

علی دهقانی در مراسم اعزام دانش آموزان دختر شهرستان اردکان به اردوی راهیان نور گفت: امسال نیز همانند سال‌های گذشته و به‌منظور آشنایی نسل جوان جامعه بافرهنگ ایثار و شهادت، برنامه اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور در دستور کار قرار گرفت و با برگزاری جلسات هماهنگی با آموزش‌وپرورش و بسیج دانش‌آموزی، تمهیدات لازم برای انجام این برنامه در نظر گرفته شد.
وی با اشاره به تلاش دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای ضربه زدن به این نظام و نسل جوان، اظهار داشت: مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس را می‌توان به‌عنوان گنجینه‌ای گران‌سنگ از درس‌آموزی ایثار و فداکاری دانست که هرکسی در آنجا قدم بگذارد یقیناً انقلابی در درون او ایجاد خواهد شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان گفت: در دورانی که جوانان ایران اسلامی با هجمه‌های گسترده دشمن در عرصه‌های مختلف اخلاقی، تربیتی، فرهنگی و اعتقادی مواجه هستند می‌توان از ظرفیت اردوهای راهیان نور به‌عنوان یک حرکت فرهنگی و یا به تعبیر دیگر به‌عنوان پدافند فرهنگی در مقابل جنگ نرم و شبیخون فرهنگی دشمن استفاده کرد.
وی افزود: دوران دفاع مقدس، افتخارآمیزترین بخش از تاریخ کشور ماست. آیندگان در مورد این دوران قضاوت خواهند کرد و کتاب‌های بسیاری خواهند نوشت. امروز نیاز داریم که نسل جوان ما باارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس آشنا بشوند.
دهقانی گفت: این دوران نشان داد که یک ملت در سایه ایمان به خدا، اعتقاد به وعده الهی و اتحاد می‌تواند از همه گذرگاه‌های مشکلات عبور کند. ما اگر امروز هم بخواهیم از مشکلات کشور عبور کنیم باید به دوران دفاع مقدس تأسی کنیم.
وی در پایان اظهار داشت: اردوهای راهیان نور در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین در تقویت روحیه جهادی در بین نسل جوان و مقابله بانفوذ فرهنگی دشمن نقش مؤثری دارد و دانش آموزان از این سفر معنوی استفاده لازم را ببرند و با شهدا انس بگیرند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار