یک تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دانشگاه پواتیه فرانسه امضاء شد.
کد خبر: ۶۸۹۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰ 11 December 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: عبدالخالق کشاورزی با اشاره به اینکه تفاهم‌نامه دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پواتیه فرانسه در فاز‌های تحقیقاتی، علمی و پژوهشی با برنامه‌ریزی معاونت‌ها مرتبط عملیاتی می‌شود، گفت: این تفاهم نامه با هدف تبادل دانش و تجربه در حوزه بیماری‌های اعصاب و روان و درمان بیماران منعقد شد.

نصرالله عرفانی، معاون بین‌الملل دانشگاه نیز بیان کرد: عملیاتی شدن امور با امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دو دانشگاه و اجرایی کردن این قرارداد‌ها به ارتقاء کیفیت ارائه خدمات به بیماران کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه تلاش مجموعه دانشگاه در این حوزه از بیمارستان اعصاب و روان استاد محرری به عنوان پیشگام در اجرای این تفاهم‌نامه‌است، افزود: معاونت بین‌الملل دانشگاه در هر زمینه و هر مرحله برای تسهیل‌سازی در امور مربوطه و پیشبرد اهداف آمادگی دارد.

معاون بین‌الملل دانشگاه تصریح کرد: تفاهم‌نامه‌ای در سفر رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به فرانسه با دانشگاه پواتیه فرانسه امضا شد، که امکان تبادل علمی در همه حوزه‌ها از جمله تبادل استاد، دانشجو و انجام طرح‌های تحقیقاتی مشترک با این دانشگاه را فراهم می‌کند تا تمام قسمت‌های مختلف دانشگاه از آن استفاده کنند.

پروفسور نعمت‌الله جعفری مدیرکل مرکز تحقیقات بیمارستان روانپزشکی دانشگاه پواتیه فرانسه نیز ادامه داد: تبادل ارتباطی و روابط فکری انسان‌ها در زمینه علم و پزشکی و درمان بهتر بیماران است.

مدیرکل مرکز تحقیقات بیمارستان روانپزشکی دانشگاه پواتیه فرانسه ابراز امیدواری کرد تا شیراز و پواتیه فرانسه علاوه بر تبادل علمی بتوانند به عنوان خواهرخوانده ثبت شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار