معاون مسکن شهری بنیاد مسکن کشور اعلام کرد که حدود 30 هزار واحد از واحدهای مسکن مهر اجرایی شده در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت باقی مانده است.
کد خبر: ۶۸۹۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸ 11 December 2018

جواد حق‌شناس در بازدید از پروژه مسکن شهری نشاط شیراز، گفت: حدود ۳۴۰ هزار واحد مسکن مهر در شهرهای با جمعیت زیر 25 هزار نفر به پایان رسیده و حدود ۳۰ هزار واحد باقی مانده است.

او گفت: در رایزنی هایی که با نهادهای حمایتی انجام شده است بخشی از واحد های باقی مانده به متقاضیان در نهادهای حمایتی واگذار خواهد شد.

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی درباره مسکن خانوارهای دو معلولیتی هم گفت: ساخت مسکن برای خانواده‌های دارای حداقل دو فرد معلول از طریق بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان، سازمان بهزیستی و خیرین انجام می‌شود که در روستاها حدود هشت هزار واحد را تحویل داده‌ایم و در شهرها نیز کارها به خوبی پیش می‌رود.

وی با بیان اینکه زیبایی، استحکام و دسترسی آسان باید از ویژگی های اصلی طرح های مسکن شهری باشد، گفت: در همه طرح های مسکن شهری بنیاد مسکن در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت سعی شده که این ویژگی ها رعایت شود.

حق شناس افزود: بنیاد مسکن در همه طرح های مسکن شهری در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت و در حاشیه کلان شهرها نمونه هایی از سازه مهندسی و منطبق باشرایط و آموزه های فنی اجرا کرده است.

وی داشتن مسکن مستحکم و زیبا را حق خانواده ها دانست و گفت: در شرایطی که به علت تداوم تحریم های ظالمانه و تورم نسبی قیمت ها با افزایش قیمت مسکن و همچنین با افزایش قیمت تقاضا برای مسکن مواجهیم، ساخت و احداث مسکن منطبق با شرایط درآمدی مردم و منطبق با درآمد طبقات مختلف جامعه یک هنر محسوب می شود.

حق‌شناس گفت: بنیاد مسکن با رویکرد جهادی و با بهره گیری از توان خیرین و با توجه به آرمان های  اصلی تاسیس نهاد بنیاد توانسته است در مسیر تامین مسکن مناسب اقشار جامعه گام بردارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار