صالح مشتاقی لار با تاکید بر ثبت نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس در فهرست جهانی اظهار داشت: با توجه به اینکه نمایشگاه‌های گردشگری نقش بسیار موثری در تبلیغات، بازاریابی، شناخت و معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های گردشگری یک منطقه دارد از این رو ثبت نمایشگاه گردشگری شیراز در سازمان جهانی جهانگردی یک ضرورت به شمار می‌رود.
کد خبر: ۶۸۹۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰ 11 December 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:صالح مشتاقی لار امروز با تاکید بر ثبت نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس در فهرست جهانی اظهار داشت: با توجه به اینکه نمایشگاه‌های گردشگری نقش بسیار موثری در تبلیغات، بازاریابی، شناخت و معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های گردشگری یک منطقه دارد از این رو ثبت نمایشگاه گردشگری شیراز در سازمان جهانی جهانگردی یک ضرورت به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه با ثبت جهانی، این نمایشگاه می‌تواند در بعد بین‌المللی فعالیت بیشتری داشته باشد افزود: نمایشگاه دهم قطعاً متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود و شاهد این ادعا هم حضور کمی وکیفی موسسات و تاسیسات گردشگری در این نمایشگاه است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس گفت: دهمین نمایشگاه گردشگری پارس در فضایی افزون‌بر 17 هزار متر مربع با محوریت توسعه گردشگری سلامت برگزار می‌شود به طوری که یکی از سالن‌های نمایشگاه به طور کامل به این حوزه تخصصی اختصاص دارد.

مشتاقی لار با اشاره به اینکه سازمان همیاری شهرداری‌ها آمادگی دارد که نمایشگاه گردشگری را به صورت سالانه و در زمان تعیین شده برگزار کند، ابراز کرد: این نمایشگاه هر ساله در نیمه دوم آذر ماه در شیراز برگزار ی‌شود که با توجه به این که درنظر است نمایشگاه در تقویم بین‌المللی سازمان جهانی جهانگردی جای گیرد از این رو نباید زمان برگزاری آن تغییر کند.

مشتاقی لار همچنین از استقبال موسسات گردشگری سراسر کشور برای حضور در این نمایشگاه خبر داد و افزود: با وجود اینکه زمان ثبت نام و شرکت در این نمایشگاه حدود دو هفته‌ای به پایان رسیده اما همچنان موسسات گردشگری برای حضور در نمایشگاه اصرار دارند که متاسفانه به دلیل محدودیت وقت و کمبود فضای نمایشگاهی امکان حضور آن‌ها وجود ندارد.

مشتاقی لار بیان کرد: دهمین نمایشگاه گردشگری پارس از چهارشنبه 21 آذرماه در شیراز گشایش می‌یابد و تا روز شنبه ادامه دارد و به هیچ عنوان مدت زمان نمایشگاه تمدید نمی‌شود.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس یادآور شد: بازدیدکنندگان می‌توانند از ساعت 16 روزهای یاد شده از نمایشگاه دیدن کنند و از نزدیک با توانمندی‌ها و ظرفیت‌های گردشگری، صنایع دستی و سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری به صورت کاملا تخصصی آشنا شوند.

مشتاقی لار ادامه داد: با توجه به اینکه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی بخش جدایی ناپذیر از صنعت گردشگری است و از آن به عنوان مکمل گردشگری هم یاد می‌شود از این‌رو یکی از سالن‌های نمایشگاه دهم به نمایش و معرفی این هنرها اختصاص دارد.

به گفته وی دهمین نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس فردا با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور گشایش می‌یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار