نماینده عالی دولت در خرامه، این شهرستان با تولید سالانه قریب به ۲۶۰۰ تُن قارچ در بیش از ۲۰۰ کارگاه تولیدی، مقام اول استان فارس را در این زمینه دارا است.
کد خبر: ۶۸۹۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۸ 11 December 2018

تابناک فارس به نقل از ریواس جنوب: مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری فارس، مدیرکل امور شوراهای استانداری فارس، فرماندار و بخشدار مرکزی شهرستان خرامه از پروژه‌های مختلف روستاهای بست خیرآباد، شهرک ایثار، کوه‌گری، احمدآباد، مهرآباد و معزآباد جابری در بخش مرکزی و روستاهای دُرنیان، سفلی، گرمنجان، جیان، کمجان و زین‌آباد در بخش کربال، بازدید کردند.

** عملکرد دولت در روستاهای خرامه در حد یک انقلاب است
فرماندار شهرستان خرامه در حاشیه این برنامه، با اشاره به اقدامات عمرانی، خدماتی و اقتصادی در سطح این شهرستان اظهار داشت: خدمات ارائه شده در سطح روستاهای شهرستان خرامه قابل قیاس با گذشته نیست.

فرهاد جهانخواه تصریح کرد: در زمینه بهسازی روستاها در روستاهای شهرستان در سال جاری بیش از یکصد هزار متر مربع زیرسازی، کانیوا گذاری، جدول و تک لبه و آسفالت داشته‌ایم که خود یک انقلاب بزرگ در راستای خدمات‌رسانی دولت به روستاییان است.

فرماندار خرامه در عین حال خواستار حمایت ویژه در حوزه‌ی اشتغال‌زایی در سطح روستاها با اعطای تسهیلات مشاغل خُرد خانگی و کارگاه‌های زود بازده در روستاهای کم‌برخوردار شهرستان شد و تأکید کرد: به عنوان یک نمونه این شهرستان که قطب تولید قارچ در استان محسوب می‌شود نیازمند تسهیلات بیشتری در جهت طرح زنجیره قارچ از تأمین نهاده‌ها، سردخانه، فراوری، بسته‌بندی و… است.

به گفته‌ی نماینده عالی دولت در خرامه، این شهرستان با تولید سالانه قریب به ۲۶۰۰ تُن قارچ در بیش از ۲۰۰ کارگاه تولیدی، مقام اول استان فارس را در این زمینه دارا است.

** قول همکاری مدیرکل امور روستایی استانداری فارس
در پایان این بازدید نیز کمال پاک‌فطرت مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری فارس برای حمایت از کارگاه‌ها و مشاغل خرد خانگی و همچنین اعطای تسهیلات اشتغالزایی با بهره‌ی کم در سطح روستاهای کم‌برخوردار شهرستان به مردم روستاهای خرامه قول مساعدت ویژه داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار