رئیس سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه گفت : نمایشگاه و جشنواره شکرانه محصولات کشاورزی در محل دائمی نمایشگاه‌های کرمانشاه (پارک شاهد) برگزار می‌شود فرصت مناسبی برای عرضه مستقیم تولیدات کشاورزی به مردم است .
کد خبر: ۶۹۰۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹ 12 December 2018

به گزارش تابناک،خسرو شهبازی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه گفت : نمایشگاه و جشنواره شکرانه محصولات کشاورزی که همزمان با نمایشگاه شب یلدا با همکاری سازمان جهادکشاورزی و شرکت نمایشگاه‌های بین المللی کرمانشاه در محل دائمی نمایشگاه‌های کرمانشاه (پارک شاهد) برگزار می‌شود فرصت مناسبی برای عرضه مستقیم تولیدات کشاورزی به مردم است.

وی گفت : با توجه به عملکرد مناسب تولید محصولات کشاورزی در استان و با هدف عرضه محصولات کشاورزی بدون واسطه توسط تولید کنندگان به مردم، این نمایشگاه برپا می‌شود.

وی افزود: خوشبختانه در سال زراعی ۹۶-۹۷ با الطاف الهی، تلاش کشاورزان و بکارگیری توصیه‌های کارشناسان بخش کشاورزی، شاهد تولید بیش از ۴میلیون تن انواع محصولات کشاورزی بودیم که لازم بود به شکرانه این نعمت الهی مراسم مناسبی اجراء شود.

شهبازی هدف از برگزاری این نمایشگاه و جشنواره را قدردانی و خداقوت به کشاورزان سخت کوش، ایجاد انگیزه در تولیدکنندگان، عرضه مستقیم محصولات و تولیدات فرآوری شده بخش کشاورزی، تقدیر از برترین کشاورزان در سال زراعی گذشته و آشنایی بیشتر مردم با توانمندی‌های بخش کشاورزی استان در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اعلام کرد.

وی اضافه کرد: با تمهیداتی که اندیشیده شده در طول ۶ روز برگزاری نمایشگاه محصولات کشاورزی با قیمت مناسب و مصوب دولتی تحت نظارت مدیریت تنظیم بازار استان و سایر مسئولین نظارتی به مردم ارائه می‌شود.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار