امام جمعه شهرستان کازرون با بیان اینکه امیدواریم حضور شما الگویی برای حضور مسئولان در شهرستان کازرون باشد، خاطرنشان کرد: بعد از حوادث تلخی که در کازرون رخ داد گویی راه کازرون برای مسئولان مسدود شد و نه تنها مسئولان کشوری که دیگر مسئولان استانی هم به کازرون نیامدند.
کد خبر: ۶۹۰۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹ 12 December 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم: حجت‌الاسلام محمد خرسند ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کازرون که با حضور رئیس کمیته امدادکشور برگزار شد، با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری می‌فرمایند در تنظیم مساله‌های کشور اصلی‌ترین مسئله باید رفع فقر و محرومیت و نجات طبقات محروم و پابرهنگان باشد، اظهار داشت: تمام برنامه‌های کشور باید متوجه این هدف باشد و این یعنی وظیفه نظام است که به محرومان کمک کند.

امام جمعه شهرستان کازرون با بیان اینکه خدمت به محرومین و فقرا یک میثاق الهی است، عنوان کرد: همه وظیفه دارند در این راستا تلاش کنند و کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز به صورت ویژه‌ برای این خدمت به وجود آمده است.

حجت‌الاسلام خرسند با اشاره به اینکه تمام مسئولان باید به دنبال محروم‌یابی باشند نه اینکه بنشینیم محرومان به سراغ ما بیایند بلکه باید خودمان سراغ محرومین برویم، عنوان کرد: تمام مدیران باید سریع العمل باشند و کار امروز را به فردا نیندازند و در حوزه مسئولیت خود در بین مردم حضور داشته باشند و برای حل مشکلات مردم سریع اقدام کنند.

امام جمعه شهرستان کازرون با اشاره به اینکه مردم کازرون مردمی انقلابی و مذهبی بودند و این شهر در نهضت صنعت نفت و قبل از انقلاب در سال‌های 42 و 57 جزو یازده شهر حکومت نظامی بوده است، اظهار کرد: علاوه بر این در بخش‌های شهرستان کازرون نیز روستایی است که در آن حکومت نظامی رسمی بوده و امروز به شهر خشت تبدیل شده است.

حجت‌الاسلام خرسند با بیان اینکه شهرستان کازرون دارای 6 شهر و بخش است، عنوان کرد: برخی از روستاهای این شهرستان از جمله دله، بنو و پوسکان راه دسترسی و حتی کمترین امکانات در اختیار ندارند.

وی خطاب به رئیس کمیته امداد کشور و مسئولان استانی که به شهرستان کازرون سفر کردند بیان کرد: در این سفرتان یکی از این نقاط را بازدید کنید چرا که ما امید داریم با این روحیه انقلابی شما و همراهی مسئولان استان و پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس بتوانیم بخشی از محرومیت‌های این شهرستان آن هم در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب کازرون رفع شود .

امام جمعه شهرستان کازرون با بیان اینکه امیدواریم حضور شما الگویی برای حضور مسئولان در شهرستان کازرون باشد، خاطرنشان کرد: بعد از حوادث تلخی که در کازرون رخ داد گویی راه کازرون برای مسئولان مسدود شد و نه تنها مسئولان کشوری که دیگر مسئولان استانی هم به کازرون نیامدند.

وی با بیان اینکه امیدواریم این ارتباط بعد از سفر هم ادامه داشته باشد و برای رفع سایر محرومیت‌ها اقدام شود، عنوان کرد: حضور شما در شهرستان‌ها باید الگویی باشد برای مسئولان کشور که برای حل مشکلات مردم سریع اقدام کنند نه اینکه به یک پی‌نوشت بسنده کنند و عملیاتی و با روحیه انقلابی در صحنه حاضر شوند و تا رفع مشکل از پای ننشینند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار