پیکری با بیان اینکه معیشت مردم مرودشت کشاورزی است، افزود: برنج کامفیروز در سال جاری به طور قطع کشت نمی‌شود اما امر سبب شده که مردم با مشکلات معیشتی روبه‌رو شوند بنابراین باید در این زمینه چاره‌اندیشی شود.
کد خبر: ۶۹۰۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸ 13 December 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم:رهام پیکری صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور پرویز فتاح رئیس کمیته امداد کشور برگزار شد، اظهار داشت: شهرستان مرودشت با جمعیت 350 هزار نفری زمانی قطب کشاورزی و صنعت بوده اما امروز با مشکلات زیادی روبه‌رو بوده است.

وی گفت: شهرستانی که زمانی قطب کشاورزی بوده، امروز کشاورزی در آن به حداقل رسیده و این موضوع رو به افزایش است. مرودشت بیشترین چاه‌های غیرمجاز کشاورزی را دارد.

پیکری با بیان اینکه معیشت مردم مرودشت کشاورزی است، افزود: برنج کامفیروز در سال جاری به طور قطع کشت نمی‌شود اما امر سبب شده که مردم با مشکلات معیشتی روبه‌رو شوند بنابراین باید در این زمینه چاره‌اندیشی شود

فرماندار شهرستان مرودشت با اشاره به افراد تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان بیان کرد: 6 هزار و 135 خانوار در مرودشت تحت پوشش کمیته امداد هستند که نسبت به کل جمعیت زیاد نیست اما این انتظار است که توجه بیشتری به خانواده‌های نیازمند شود.

پیکری گفت: در طول روز افراد نیازمند زیادی به فرمانداری مراجعه می‌کنند که با مشکل معیشت و مسکن روبه‌رو هستند و می‌طلبد که به مسکن مددجویان به صورت خاص توجه شود.

 

 

برچسب ها: کشت ، برنج ، مرودشت ، ممنوع
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار