فرماندار کازرون گفت: روستا‌های این شهرستان از امکانات اولیه خطوط مخابراتی و زیرساخت‌های اینترنت پرسرعت بی بهره‌اند، و نیاز است تا زیر ساخت‌های مخابراتی شهرستان توسعه یابد.
کد خبر: ۶۹۱۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶ 16 December 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: داریوش دهقان فرماندار کازرون در دیدار با مدیر عامل مخابرات استان فارس با بیان اینکه روستا‌های این شهرستان از امکانات اولیه خطوط مخابراتی و زیرساخت‌های اینترنت پرسرعت بی بهره‌اند، اظهار کرد: با توجه به رشد کشور در بخش ارتباطات و فناوری نیاز است که روستا‌های این شهرستان نیز از امکانات این حوزه بهره‌مند شوند و زیر ساخت‌های مخابراتی شهرستان توسعه یابد.

وی، کمبود تجهیزات مخابراتی و توسعه شبکه تلفن ثابت در قسمت‌های مختلف شهرستان را از عمده‌ترین مشکلات در بخش مخابراتی کازرون دانست و افزود: انتظار داریم مدیر عامل مخابرات فارس به این موضوع به صورت ویژه اهتمام بورزد.

وی درباره ضعیف بودن آنتن دهی تصریح کرد: آنتن دهی تلفن همراه و نقاط کور در بخش جره و بالاده و دشت ارژن به تنگ ابوالحیات و بخش خشت و کنارتخته ضعیف است و بیشتر روستا‌های این بخش‌ها بدون آنتن‌دهی هستند و این یکی از معضلات این مناطق و از مطالبات مردم این بخش‌ها به شمار می‌رود.

فرشید ایزدی مدیر عامل مخابرات استان فارس نیز در این دیدار گفت: برای بررسی مشکلات مطرح شده بازدید میدانی خواهیم داشت و در این راستا تمام تلاش خود را برای رفع این مشکلات به کار خواهیم بست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار