رئیس حج و زیارت استان فارس از آغاز سفرهای فصل زمستان عتبات خبر داد و گفت: در حال حاضر ثبت نام از یک دی ماه تا پایان آن در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۶۹۱۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰ 17 December 2018


تابناک فارس به نقل از تسنیم:علیرضا زینلی با بیان اینکه ثبت نام سفرهای عتبات از یکم دی ماه شروع و تا پایان دی ماه ادامه دارد، اظهار داشت: این سفرها به صورت زمینی برگزار می‌شود که البته پیگیری برای برقراری سفرهای هوایی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه متقاضیان برای این سفرها به دفاتر زیارتی مجاز مراجعه کنند گفت: 145 دفتر خدماتی زیارتی در استان فارس فعال هستند که اسامی آنها در سایت حج و زیارت استان فارس درج شده است.

رئیس حج و زیارت استان فارس افزود: سفرهای زمستانی با دیگر سفرهای عتبات تفاوتی ندارد و قیمت سفرها از یک میلیون و 950 هزار تومان تا دو میلیون و 100 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

وی درباره سفرهای نوروزی به عتبات و ثبت نام در این سفرها گفت: تلاش بر این است که این موضوع در بازه زمانی پیش از عید نوروز انجام شود و اطلاع‌رسانی برای آن انجام می‌شود.

 

زینلی درباره حج تمتع نیز بیان کرد: تمامی دارندگان فیش‌های حج تمتع برای ساماندهی و تعیین اولویت‌ها نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند که این امر باید از طریق مراجعه به سایت reserve.haj.ir یا دفاتر زیارتی انجام شود.

وی با بیان اینکه اسامی دفاتر مجاز زیارتی در سایت حج و زیارت استان فارس درج شده است، عنوان کرد: این دفاتر با دریافت مبلغ 3 هزار تومان نسبت به تکمیل اطلاعات افراد اقدام می‌کنند.

رئیس حج و زیارت استان فارس تصریح کرد: به تناسب سهمیه تعیین شده در هر سال اولویت‌های تشرف از طریق حج و زیارت اعلام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار