امام‌جمعه داراب گفت: برخی از دولتمردان نمی‌توانند بفهمند فقر و نداری چیست چراکه در شرایط آن قرار نگرفته‌اند.
کد خبر: ۶۹۱۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 17 December 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام رضا صادقی در آیین جشن میلاد امام حسن عسکری(ع) در مسجد امام حسن عسکری داراب اظهار داشت: کسی که 20 میلیون تومان یا بیشتر حقوق ماهیانه دارد افزایش قیمت‌ها برای او تفاوت چندانی ندارد و شرایط کسی که با نداری و به‌سختی زندگی را سپری می‌کند، متوجه نمی‌شود.

وی تأکید کرد: وضعیت نا به سامان اقتصادی و تشدید تورم در شرایط فعلی، قشر کم‌بضاعت و بی‌بضاعت جامعه را آسیب‌پذیرتر از قبل کرده است.

صادقی بیان کرد: قشر بی‌بضاعت غیر از خریدهای عمده نظیر تهیه جهیزیه، شهریه مدرسه و دانشگاه و...برای تهیه مایحتاج روزمره و خریدهای جزئی درمانده شده است.

امام‌جمعه داراب با اشاره به اینکه افرادی که تمکن مالی دارند شایسته است در این شرایط به نیازمندان کمک کنند، افزود: برخی از نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد هستند و اندک مستمری دارند اما عده‌ای آه ندارند که با ناله سودا کنند و این افراد را باید دریابیم.

صادقی تصریح کرد: برخی از دولتمردان نمی‌توانند بفهمند فقر و نداری چیست چراکه در شرایط آن قرار ندارند و تورم روزافزون برایشان تفاوت چندانی ندارد.

امام‌جمعه داراب تأکید کرد: فقر و نداری بسیاری از مشکلات را به دنبال دارد که حتی قابل‌تصور نیست چراکه عده‌ای از مردم برای تأمین معاش خود ناچار هستند از حیثیت خود بگذرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار