محمدجواد جمالی نوبندگانی اظهار کرد که خاندان پهلوی بر اساس سخنان مقامات کشورهای اروپایی در زمره قاچاقچیان بزرگ قرار داشتند لذا خانواده ای که نابودی مردم برایش اهمیتی نداشته و صرفا به دنبال پول بوده است نمی تواند دلسوز جامعه باشد.
کد خبر: ۶۹۱۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴ 17 December 2018

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:محمدجواد جمالی نوبندگانی اظهار کرد که خاندان پهلوی بر اساس سخنان مقامات کشورهای اروپایی در زمره قاچاقچیان بزرگ قرار داشتند لذا خانواده ای که نابودی مردم برایش اهمیتی نداشته و صرفا به دنبال پول بوده است نمی تواند دلسوز جامعه باشد.
نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی طی مدت چهل سال گذشته نشان داد که ایران چقدر ظرفیت دارد از این رو امروزه در عرصه های علمی، فرهنگی، نظامی، هنری، ورزشی و غیره شاهد دستاوردهایی هستیم که در دوران پهلوی خواب آنها هم دیده نمیشد، گفت: خاندانی که همه دغدغه هایش سرمایه گذاری در کشورهای خارجی بود و پس از فرار محمدرضا شاه همه پول های غارت شده در خارج را چپاول کرد دیگر نباید صحبت از داشتن دغدغه برای مردم را به زبان بیاورد.

وی افزود: در گذشته پهلوی به وضوح می توان خیانت، دشمنی، غارت اموال، دزدی و ظلم علیه ملت ایران را مشاهده کرد زیرا زمانی که تحت حمایت کشورهای غربی بودند نتوانستند قدمی برای ایران بردارند و صرفا به تاراج ظرفیت های کشور پرداختند.

رضا ربع پهلوی باید از اپوزیسیون های دیگر کشورها درس معرفت بگیرد

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به نظر می رسد رضا ربع پهلوی باید از اپوزیسیون های دیگر کشورها درس معرفت بگیرد زیرا آنها هیچگاه تحریم تهدید علیه ملتشان خواستار نیستند اما وی صراحتا درخواست تحریم مردم و استفاده از بیت المال را دارد.

در این بین باید یادآور شد که امروزه کشورمان تحت شدیدترین تحریم های یکجانبه آمریکایی ها قرار دارد و این در حالیست که هیچ کشوری حاضر به همراهی با کاخ سفید نیست اما خاندان پهلوی مانند گذشته سرسپردگی خودشان را نشان دادند و فرزند شاه مخلوع ایران با اظهارات اخیرش بیان کرد که می تواند ابزار و دستاویز خوبی برای ترامپ و سیاستمداران ایالات متحده باشد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار