کوروش کرم‌ پور استیضاح وزرا را عامل تزلزل در وزارتخانه‌ها دانست و بیان کرد: استیضاح حق نمایندگان است اما باید این استیضاح‌ها براساس نحوه عملکرد وزرا صورت گیرد.
کد خبر: ۶۹۱۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱ 17 December 2018

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:کوروش کرم‌ پور استیضاح وزرا را عامل تزلزل در وزارتخانه‌ها دانست و بیان کرد: استیضاح حق نمایندگان است اما باید این استیضاح‌ها براساس نحوه عملکرد وزرا صورت گیرد.

وی با اشاره به اعتبار بسیار ناچیز وزارتخانه علوم، تحقیقات و فناوری، اظهار کرد: وزیرعلوم توانسته با کم‌ترین اعتبار وزارتخانه رضایت‌مندی، ثبات و آرامش را در دانشگاه‌ها و وزارتخانه برقرار کند.

کرم‌پور نقش دانشجویان در برقراری نظم، روحیه و امید در جامعه را بسیار پررنگ و تاثیر گذار دانست و عنوان کرد: درحال حاضر دانشجویان و اساتید شاهد سوء مدیریت و نظارت و فشار معیشتی مردم هستند اما با این وجود با شکیبایی و خویشتن داری این اوضاع را تحمل می‌کنند.

وی با اشاره به عملکرد مطلوب وزیر علوم در برقرا ی ثبات و آرامش دربین دانشجویان و اساتید، عنوان کرد: دشمن درحال تلاش است تا بین مردم به‌ویژه قشر دانشجو و نظام فاصله ایجاد کند اما وزیر علوم با ایجاد ثبات، آرامش در دانشگاه‌ها را حفظ کرده است.

نماینده مردم فیروزآباد استیضاح را به نفع مردم نداست و یادآور شد: طرفداری از وزیر به‌هیچ عنوان براساس روابط دوستانه و قومی‌قبیله‌ای نیست بلکه صرفا به‌علت عملکرد قابل قبول ایشان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار