رئیس انجمن صنفی مسافربری شهرستان های لنگرود و املش خبر داد؛
تابناک / منوچهر مهدی پور از فعالیت ۱۱ شرکت اتوبوسرانی در شهرستان‌های لنگرود و املش خبر داد و گفت : سامانه «سپهتن» با ارسال اطلاعات به سرورهای پلیس از ارتکاب به تخلف و تکرار آن جلوگیری می‌کند.
کد خبر: ۶۹۲۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۳ 17 December 2018

تابناک / منوچهر مهدی پور از فعالیت ۱۱ شرکت اتوبوسرانی در شهرستان‌های لنگرود و املش خبر داد و گفت : سامانه «سپهتن» با ارسال اطلاعات به سرورهای پلیس از ارتکاب به تخلف و تکرار آن جلوگیری می‌کند.

 

فعالیت ۱۱ شرکت اتوبوسرانی در شهرستان های لنگرود و املش

 

منوچهر مهدی پور در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت ۲۶ آذر روز ملی حمل و نقل در پایانه مسافربری مهدی پور لنگرود برگزار شد، گفت: امروزه حمل و نقل یکی از اجزاء مهم اقتصاد ملی است و به دلیل داشتن نقش زیربنایی تأثیر فراوانی بر فرآیند رشد اقتصادی کشور دارد.

 

رئیس انجمن صنفی مسافربری شهرستان های لنگرود و املش با بیان اینکه انجمن صنفی موسسات و شرکت‌های مسافربری شهرستان در سال ۱۳۸۱ تاسیس شد، افزود: این انجمن، خدماتی را به بازوان حمل و نقل شهرستان ارائه می‌دهد.

وی از فعالیت ۱۱ شرکت اتوبوسرانی در شهرستان‌‌‌‌‌‌های لنگرود و املش خبر داد و خاطرنشان کرد: از این تعداد هشت شرکت در لنگرود، یک شرکت در شلمان و دو شرکت نیز در املش فعالیت می‌کنند.

مهدی پور با بیان اینکه ۴۱ دستگاه اتوبوس بومی در سطح شهرستان‌های لنگرود و املش وجود دارد، افزود: در سال گذشته بالغ بر ۱۲۰ هزار و ۷۴ سفر و ۲۴۰ هزار نفر به صورت رسمی از ۱۱ پایانه شهرستان‌های لنگرود و املش سفر کردند.

رئیس انجمن صنفی مسافربری شهرستان‌های لنگرود و املش از کاهش ۱۵ درصدی سفر در بخش اتوبوس و سواری در شش ماهه سال جاری خبر داد و گفت: مهم ترین دلیل این امر به وضعیت اقتصادی مردم بر می گردد و از طرفی از زمان هدفمند کردن یارانه ها تاکنون بسته حمایتی برای ناوگان عمومی اختصاص نیافته است که در صورت تحقق این امر موجب می شود تسهیلات ارزان به بخش حمل و نقل داده شود.

وی بیشترین حجم مسافر از پایانه های لنگرود و املش را به تهران عنوان و تصریح کرد: روزانه بالغ بر ۸۰ درصد سرویس‌ها به سمت تهران انجام می‌شود.

منوچهر مهدی پور با بیان اینکه در حاضر ۳۰ درصد از فروش بلیط‌ها در شهرستان به صورت اینترنتی انجام می‌شود، گفت: در بخش حمل و نقل تمام تلاش ما این است که رو به جلو حرکت کنیم و حقوق منشوری مسافر رعایت شود.

رئیس انجمن صنفی مسافربری شهرستان های لنگرود و املش با بیان اینکه سامانه سپهتن ( سامانه پیمایش هوشمند تردد ناوگان ) به صورت پایلوت در همدان و گیلان در حال انجام شدن است، تصریح کرد: این دستگاه با اتصال به خودرو ، اطلاعات مورد نیاز را به سرور های پلیس ارسال کرده و از ارتکاب به تخلف و تکرار آن جلوگیری می‌کند.

مهدی پور در پایان ضمن تاکید بر اینکه همیشه حق با مسافر است، گفت: ۶۰ درصد اتوبوس‌های پایانه‌های لنگرود و املش به صورت vip است و تمام تلاش ما جلب رضایت مسافران است.

 

گفتنی است: ۲۶ آذر، روز ملی حمل و نقل ایران است که تعیین این روز به این مناسبت در سال ۱۳۷۶ به پیشنهاد وزارت راه و ترابری و برای آگاه‌سازی جامعه با نقش و جایگاه بخش حمل و نقل در اقتصاد ایران، از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور صورت گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار