شهردار منطقه 15 تهران، ورودی افسریه پایتخت در جنوب شرقی این کلانشهر را «غریب ترین» ورودی شهر تهران نامید؛ مسیری که به سمت استان هایی مانند سمنان، قم و خراسان ها نیز امتداد می یابد و بزرگراه امام رضا(ع) نام دارد.
کد خبر: ۶۹۲۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲ 18 December 2018

وحیدرضا محمدی در ملاقات مردمی اهالی این منطقه با مسئولان و برخی نمایندگان مجلس تصریح کرد: هیچ محوری در پایتخت به نابسامانی محور بزرگراه امام رضا(ره) نیست؛ البته در حال رسیدگی به وضعیت آن هستیم.
منظور این شهردار ترافیک بسیار محور مذکور، تردد بالای خودروهای سبک و سنگین که هرروز به سمت شهرک های صنعتی شرق تهران یا استان های دیگر کشور تردد می کنند یا عصرها قصد ورود به پایتخت را دارند و بر گره های ترافیکی منطقه می افزاید، است.
وی بر تلاش بر بازگشایی گره های ترافیکی این محور تاکید کرد و ایفای نقش همه متولیان و دستگاههای اجرایی مرتبط را خواستار شد.


تشریح مشکلات از حضور معتادان تا بافت فرسوده
جلسه رفع مشکلات مردم منطقه 15 با حضور 2 نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، شهردار منطقه 15، شورایاران و اهالی منطقه در حالی برگزار شد که شهروندان و مسئولان محلی نیز به بیان مسائل خود پرداختند.
جمع آوری معتادان، تقویت سرانه بهداشت و درمان، احداث کلانتری و نیز توسعه خدمات حمل و نقل عمومی از جمله درخواست های اهالی بود.
منطقه 15 شهرداری تهران یکی از مناطق شهری تهران است که در جنوب شرقی این شهر قرار دارد که مهمترین بخش های آن شهرک های مشیریه، افسریه، بروجردی، 13 آبان و بخش هایی از بزرگراهای بسیج، بعثت، امام علی، آزادگان و خاوران است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار