بیش از ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در هشت ماهه نخست امسال در فارس، تامین و توزیع شده است.
کد خبر: ۶۹۲۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴ 18 December 2018

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس گفت: در هشت ماهه نخست امسال سهم فرآورده بنزین یک میلیارد و ۴۰۵ میلیون لیتر بوده و در استان به طور میانگین روزانه ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر بنزین توزیع و مصرف شده است.
امیر بنی کریمی همچنین میزان مصرف بنزین را در شهرستان شیراز حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر در روز اعلام کرد و افزود: افزایش سفر‌های استانی و تقاضای بیش از حد مورد نیاز خودرو‌ها در ماه‌های گذشته و خصوصا فصل تابستان از جمله عوامل افزایش مصرف این فراورده است.
او ادامه داد: مجموع نفت گاز مصرف شده در بخش‌های مختلف کشاورزی، حمل و نقل و صنعت نیروگاه‌ها در هشت ماهه نخست امسال بیش از یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون لیتر بوده که نسبت به مدت مشابه پارسال،۶ درصد افزایش داشته است.
وی بیان کرد: در هشت ماه گذشته بیش از ۴۷ میلیون لیتر سوخت هوایی به پرواز‌های داخلی و خارجی تحویل داده شده که تغییر چندانی نسبت به سال قبل نداشته‌ایم.
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس بیان کرد: سوخت مورد نیاز استان از طریق ۲۷۷ جایگاه عرضه و ۱۴۳ جایگاه سی ان جی توزیع می‌شود.
بنی کریمی افزود: بیش از ۹۶ درصد از جایگاه‌های سی ان جی منطقه فعال بوده و به طور متوسط روزانه یک میلیون و ۳۰۰ هزار متر مکعب گاز طبیعی به بیش از ۲۰۰ هزار خودرو در استان سوخت رسانی می‌شود.
استان فارس رتبه سوم کشور را در زمینه مصرف فرآورده‌های نفتی دارد.

برچسب ها: توزیع ، فرآورده ، نفتی ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار