سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت عابر بانک از افراد سالخورده در جلوی بانک، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
کد خبر: ۶۹۲۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷ 18 December 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس افزود: ماموران در اظهارات اولیه از مالباختگان مطلع شدند فردی به بهانه کمک کردن در انجام عملیات بانکی و پس از جلب اعتماد آن ها، در یک لحظه کارت عابر بانک آن‌ها را سرقت و اقدام به خالی کردن حساب بانکی آن‌ها می‌کرده است.

سردار گودرزی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی استان پس از تحقیقات فنی و تخصصی و گشت زنی‌های هدفمند، موفق شدند سارق که در هنگام سرقت از یک فرد سالخورده بود را شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه در بازرسی از متهم تعدادی کارت‌های عابر بانک متعلق به سایر افراد از وی کشف شد، افزود: متهم در بازجویی فنی و تخصصی به ۳۰ فقره سرقت عابر بانک اقرار کرد.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه سارق برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، به شهروندان توصیه کرد: در زمان مراجعه به دستگاه خودپرداز مراقب اطراف خود باشید و اعتماد بی مورد به افراد غریبه برای انجام عملیات‌های بانکی، زمینه اصلی وقوع بسیاری از جرائم مرتبط با سرقت و کلاهبرداری را ایجاد می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار