محمد باقر لاریجانی عصر امروز در نشست تخصصی خود با دانش‌آموختگان اخلاق پزشکی مناطق ده گانه کشور که در دانشگاه علوم پزشکی جهرم برگزار شد، از تشکیل شبکه اخلاق پزشکی در کشور خبر داد و اظهار داشت: این شبکه با هدف ارائه راهکارهایی برای توسعه علمی، آکادمیک و برطرف ساختن چالش‌های پیش روی اخلاق پزشکی و با عضویت تمام فارغ التحصیلان این رشته راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۶۹۲۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰ 19 December 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم:محمد باقر لاریجانی در نشست تخصصی خود با دانش‌آموختگان اخلاق پزشکی مناطق ده گانه کشور که در دانشگاه علوم پزشکی جهرم برگزار شد، از تشکیل شبکه اخلاق پزشکی در کشور خبر داد و اظهار داشت: این شبکه با هدف ارائه راهکارهایی برای توسعه علمی، آکادمیک و برطرف ساختن چالش‌های پیش روی اخلاق پزشکی و با عضویت تمام فارغ التحصیلان این رشته راه‌اندازی می‌شود.

وی همچنین افزود: انجمن اخلاق پزشکی کشور چند سال است با اخذ مجوز فعالیت‌های خود را شروع کرده که امیدواریم با فعالیت این انجمن اخلاق پزشکی در کشور توسعه یابد.

 

لاریجانی بیان کرد: دایره المعارف اخلاق پزشکی با دیدگاه اسلامی و بینش اهل بیت با اخذ مشورت شبکه‌ای از مسلمانان دنیا در حال شکل گیری است که امیداریم با تحقق این مهم گامی در جهت نشر این افکار برداشته شود.

وی خطاب به دانش‌آموختگان گروه اخلاق پزشکی گفت: گروه اخلاق پزشکی باید به سمت جذب جامعه پزشکی برود و در زمینه اخلاق پزشکی عمقی کار کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار